خبرگزاری کار ایران

معاون بهداشتی شبکه میاندرود خبر داد:

راه اندازی بخش رادیولوژی برای نخستین باردرمرکز بهداشتی و درمانی سورک

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۹۳۳

در مرکز درمان بستر شهر سورک علاوه بر خدمات بهداشتی، برای ارائه خدمات پزشکی، مامایی بهورزی و همچنین ارائه خدمات بهداشت محیط برنامه ریزی شده است.

دکتر سیما صیامی معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندرود در بازدید خبرنگاران از پروژه های آماده افتتاح بخش بهداشت و درمان مازندران، گفت: با بهره برداری از مرکز درمان بستر ۱۰ تخت خوابی شهر سورک بخش رادیولوژی نیز فعال خواهد شد.

به گزارش ایلنا از ساری، وی با اشاره به این که این مرکز بهداشتی درمانی تیپ یک بوده و به صورت شبانه روزی به شهروندان خدمات ارائه می دهد، افزود: این مرکز در زمینی به مساحت بیش از هزار متر مربع ساخته شده و هم اکنون در مرحله تجهیز قرار دارد تا در دهه فجر سال جاری به بهره برداری برسید.

او ادامه داد: این مرکز با توجه به جمعیت شهرستان میاندرود و ارائه خدمات بیشتر با کیفیت مطلوب تکمیل و راه اندازی می شود.

صیامی با بیان اینکه شهرستان میاندرود از سال ۹۲ از شبکه بهداشت ساری جدا شد، گفت: هم اکنون هفت مرکز بهداشتی درمانی و یک پایگاه بهداشتی در شهرستا میاندرود در حال ارائه خدمات به شهروندان است.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت میاندرود گفت: در مرکز درمان بستر شهر سورک علاوه بر خدمات بهداشتی، برای ارائه خدمات پزشکی، مامایی بهورزی و همچنین ارائه خدمات بهداشت محیط برنامه ریزی شده است.

وی افزود: مرکز بهداشت شبانه روزی سورک علاوه بر خدمات فوق خدمات دیگری همچون اتاق بستری را نیز شامل می شود.
معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان میاندرود از راه اندازی مرکز هاری در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: مقرر شد تا این بخش نیز در برنامه بهداشت و درمان شهر سورک گنجانده شود.

صیامی به وجود دو درمانگاه شبانه روزی در شهر سورک اشاره کرد و گفت: با وجود داروخانه در سطح شهرستان میاندرود، در حال حاضر داروخانه نیز برای این مرکز تعریف شده است.

وی افزود: اتاق عمل سرپایی، اتاق احیاء و اتاق سی پی آر در این مرکز پیش بینی شده و همچنین با بهره برداری از این مرکز متخصصین مورد نیاز هم در شبکه بهداشت امکان فعالیت می یابند.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان میاندرود گفت: مبلغ ۱۰ میلیارد ریال توسط فرد خیری به نام " حاج مصطفی عاشوری " برای ساخت این مرکز اهدا شده است

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز