خبرگزاری کار ایران

حسنی در همایش مدیران مدارس شهرستان سیمرغ

درمجلس تلاش خواهیم کرد تا رتبه بندی معلمان محقق شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۰۰۶

تعامل بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی با آموزش وپرورش می تواند گره گشای مشکلات پیش روی فرهنگیان باشد.

نماینده مردم قائم شهر، جویبار، سیمرغ و کیاکلا در مجلس شورای اسلامی گفت: رسالت و مسئولیت معلمان درجامعه بسیار اثر بخش و حیاتی است و باید به گونه ای عمل نماییم تا جایگاه و منزلت معلمی دچار خدشه و آسیب نشود.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش مازندران، همایش مدیران، معاون دبیران ومعاون آموزگاران مدارس شهرستان سیمرغ باحضور دکتر حسینی نماینده مردم قائم شهر، سیمرغ، سوادکوه و جویبار درمجلس شورای اسلامی، فرماندار، معاون فرماندار و ریاست آموزش وپرورش این شهرستان برگزارشد.

وی، به تبیین اثرات اجرایی طرح رتبه بندی معلمان درمجلس پرداخت و تصریح کرد: در اجرای راهبردهای نقشه جامع علمی کشور مبتنی بر بالا بردن توان مدیریت منابع انسانی و ارتقای صلاحیت علمی و حرفه‌ای و منزلت اجتماعی طرح رتبه بندی معلمان در جهت اجرای راهکارهای تخصصی و حرفه‌ای طرح سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و تقویت انگیزه و بهینه سازی نظام پرداخت‌ها پیشنهاد شد.

حسینی، افزود: به منظور ایجاد انگیزه درمعلمان، درمجلس تلاش خواهیم کرد تارتبه بندی معلمان محقق شود.
دکتر حسینی درادامه افزود: باتوجه به مشکلات فضای آموزشی و درمقطع ابتدایی، پیگیرساخت دبستان ۶کلاسه باعنوان طرح برکت هستیم و درایام دهه فجر کار ساخت وساز آن آغاز خواهدشد.

نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فراهم سازی تجهیزات هوشمند سازی مدارس تامبلغ ۲۰۰میلیون ریال، پیگیری ۲دستگاه موتور پژو۴۰۵ برای هنرستان فنی حرفه ای قربانی، اختصاص ۵۰۰میلیون ریال و استقرار تجهیزات گرمایشی و سرمایشی درمدارس شهرستان، تخصیص اعتبار لازم برای تکمیل سالن ورزشی درون مدرسه روستای ملاکلا و ارتباط دوسویه با فرهنگیان استان مازندران از دیگر برنامه های راهبردی خانه ملت است.

وی بیان کرد: تعامل بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی با آموزش وپرورش می تواند گره گشای مشکلات پیش روی فرهنگیان باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز