خبرگزاری کار ایران

امام جمعه نوشهر:

احداثراه دسترسی بندر نوشهر به کمربندی ضروری است

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۰۲۱

احداث۳۳ هزار متر مربع انبار سرپوشیده در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر در دست اجراست.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنادر و دریانوردی مازندران، حجت‌الاسلام محمود مشایخ در دیدار با مدیرکل و جمعی از مسئولان اداره‌کل بنادر و دریانوردی مازندران اظهار کرد: حذف دیوار حائل بین بندر و شهر اقدام ارزنده‌ای بود که از سوی مسئولان بندر صورت گرفت و این امر سبب استفاده عموم مردم از فضای دیداری بندر شده است، ضمن اینکه نصب المان‌های بندر در نقاط مختلف شهر می‌تواند برای توسعه فرهنگ دریایی موثر باشد.

وی با اشاره به ضرورت احداثراه دسترسی بندر نوشهر به کمربندی ابراز امیدواری کرد: با اجرایی شدن این طرح علاوه بر کاهش مشکلات اجتماعی، زمینه توسعه اقتصادی منطقه و ایجاد اشتغال برای جوانان منطقه فراهم شود.

امام جمعه شهرستان نوشهر با اشاره به اهمیت منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر برای منطقه و استان، بر ضرورت توسعه همه‌جانبه این بندر باسابقه تاکید کرد.

در ادامه، مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران نیز به عملکرد، دستاوردها و پروژه‌‌های در دست اجرا در بندر نوشهر پرداخت و گفت: احداث۳۳ هزار متر مربع انبار سرپوشیده در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر در دست اجراست.

منوچهر تاتینا با بیان اینکه این میزان ۱۵ درصد بیشتر از کل انبارهای احداثشده از ابتدای تاسیس بندر نوشهر تاکنون بوده است، تصریح کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها جهش خوبی برای توسعه و رونق بندر نوشهر صورت می‌گیرد.

وی توسعه بخش گردشگری دریایی را سبب اشتغال‌زایی و توسعه اقتصادی مناطق ساحلی عنوان کرد و خواستار مساعدت مسئولان ذی‌ربط برای توسعه این صنعت درآمدزا شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران نبود راه دسترسی و پایانه مناسب در سطح شهرستان را از مهم‌ترین چالش‌های فراروی توسعه بندر نوشهر دانست و گفت: در زمینه راه‌اندازی پایانه اقدامات خوبی صورت گرفته که با اتصال آن به گمرک و بندر شاهد کاهش مشکلات ترافیکی ناشی از توقف کامیون‌ها در سطح شهر خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز