خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره بهداشت و سلامت آموزش و پرورش مازندران:

کارگاه یک روزه آموزش مراقبین سلامت در بابل برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۵۱۱

کارگاه آموزشی مراقبین سلامت با همکاری معاونت محترم بهداشتی بابل در سالن اجتماعات مدرسه غیر دولتی مهرگان بابل برگزار گردید.

در این کارگاه آموزشی، مراقبین سلامت دانش آموزان با انواع بیماری های مشترک انسان و حیوان، سرطان ها و تغذیه آشنا شدند.

به گزارش ایلنا، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، کارگاه آموزشی مراقبین سلامت با همکاری معاونت محترم بهداشتی بابل در سالن اجتماعات مدرسه غیر دولتی مهرگان بابل برگزار گردید.

رئیس اداره بهداشت و سلامت آموزش و پرورش مازندران در این خصوص گفت: در این کارگاه آموزشی، مراقبین سلامت دانش آموزان با انواع بیماری های مشترک انسان و حیوان، سرطان ها و تغذیه آشنا شدند و راه های پیشگیری را آموزش دیدند.

بابایی، ضمن سپاسگزاری از همکاری صمیمانه معاونت بهداشتی بابل با آموزش و پرورش اظهار داشت: در این کارگاه آموزشی از حضور دکتر ملک زاده، دکتر فغانپور و دکتر کردی نژاد به ره مند شدیم و در خصوص بیماری های مشترک انسان و حیوان، راهای انتقال بیماری، رعایت نکات بهداشتی جهت پیشگیری از بیماری و همچنین سرطان ها و انواع مختلف آن وتغذیه و نقش آن در سلامت و بیماری… اطلاعات موثری را در اختیار مراقبین سلامت قرار دادند.

وی، در پایان به تفاهم نامه فی مابین وزارت بهداشت و درمان و آموزش و پرورش اشاره و تصریح کرد: اقداماتی در اجرایی کردن تفاهم نامه انجام گرفت و کارگاه های مختلفی در برنامه ی اداره ی سلامت جهت دستیابی یه اهداف تفاهم نامه و تامین، حفظ و ارتقای سلامت دانش آموزان پیش بینی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز