خبرگزاری کار ایران

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل:

بیمارستان ۲۱۷ تخت خوابی امام خمینی(ره) آمل در دهه فجر افتتاح خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۶۱۹

در سال ۸۵ سازمان مسکن و شهرسازی به عنوان مجری این ملک را تحویل گرفت و با معاونت فنی دانشگاه علوم پزشکی اقدام به ساخت این پروژه کرده است که در سال ۹۱ تحویل موقت داده شده است.

حمزه قاسمی در بازدید خبرنگاران ازافتتاح پروژه ۲۱۷ تختخوابی بیمارستان امام خمینی(ره) آمل در دهه فجر امسال خبر داد واظهار داشت: در سال ۸۵ سازمان مسکن و شهرسازی به عنوان مجری این ملک را تحویل گرفت و با معاونت فنی دانشگاه علوم پزشکی اقدام به ساخت این پروژه کرده است که در سال ۹۱ تحویل موقت داده شده است.

به گزارش خبرنگارایلنا از ساری، وی هدف از اجرای این را احداثبیمارستان ۲۱۷ تختخوابی در شهرستان آمل به منظور ایجاد فضای درمانی و خدمات پزشکی در قالب بخش های تخصصی و فوق تخصصی اعلام نمود.

قاسمی بیان داشت: بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان آمل جزء بیمارستان توسعه ای قرار گرفته و جزء ۴ بیمارستان دولتی شهرستان امل محسوب می شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل افزود: این بیمارستان با دارا بودن ۴۹ هزار و ۱۲۶ مترمربع مساحت در بخش های اورژانس، آزمایشگاه، رادیولوژی، سی تی اسکن ۱۶ اسلایز، جراحی عمومی، ارتوپدی، اتاق عمل، ICU در فاز اول اقدام به فعالیت خواهد کرد.

قاسمی اظهار داشت: بخش تروما بیمارستان ۱۷ شهریور شهرستان آمل به بیمارستان امام خمینی(ره) منتقل خواهد شد و در این بیمارستان تجمیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه هر سه بیمارستان شهرستان آمل شامل ۱۷ شهریور، امام رضا و امام خمینی(ره) بالاترین ضریب اشغال تخت را در استان دارد گفت: این شهرستان مرکز بلوک شهرستان های بابلسر، نور، محمودآباد و فریدونکنار است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل از راه اندازی بخش CTSCAN تا نوروز ۹۴ در این بیمارستان خبر داد و گفت: با راه اندازی این بخش برند خوبی برای این بیمارستان کسب خواهد شد.

قاسمی اظهار داشت: ماهانه در سه بیمارستان ۱۷ شهریور، امام خمینی(ره) و امام رضا ۳۰ هزار اورژانس بیمارستان پذیرش می شوند.

وی افزود: بیمارستان امام خمینی آمل با توجه به قرار گرفتن در محور مهم و ترانزیت هراز به طور حتم از گستردگی زیادی برخوردار خواهد بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل از افتتاح ۲۴ خانه بهداشت در دهه فجر در شهرستان آمل خبر داد و افزود: این شهرستان دارای ۴۶ مرکز بهداشت درمانی است که ۲۸ مرکز روستایی و ۱۸ مرکز بهداشتی درمانی شهری و ۱۵۳ خانه بهداشت است.

وی در ادامه بیان داشت: شهرستان آمل سهم بالایی از خانه بهداشت را در سطح استان داراست

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز