خبرگزاری کار ایران

محمدی در دیدار با امام جمعه قائم شهر اعلام کرد:

رهبری واحد، رمز پیروزی انقلاب

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۷۷۵

در کمیته برنامه ریزی شهرستان قائم شهر تصمیم گرفتیم تحت هیچ عنوانی از منابع استانی برای پروژه های خرد استفاده نکنیم و یک پروژه را به نتیجه برسانیم.

فرماندار قائم شهر گفت: دهه فجر ایام رشد و بالندگی ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، مهدی محمدی صبح امروز در دیدار مدیران دستگاههای اجرایی با امام جمعه شهرستان، به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر، ضمن تبریک این ایام اظهار داشت: دهه فجر ایام رشد و بالندگی ملت ایران است.

وی افزود: در بهمن ۵۷، شور سیاسی همراه با شعور سیاسی به ندای رهبری لبیک گفت و به جهانیان اثبات کرد با اتحاد می توان به پیروزی های بزرگی دست یافت.

فرماندار قائم شهر، از رهبری واحد بعنوان رمز پیروزی انقلاب نام برد و تصریح کرد: با مطالعه تاریخ و بررسی انقلابهای سایر کشورها می توان دید که رمز ماندگاری انقلاب اسلامی ما رهبری است.

محمدی ادامه داد: در کشورهای دیگر که انقلابی بپا کردند بعد از مدتی دستاوردهایشان مصادره شد و دلیل آن نداشتن رهبری واحد، مستدام و پایدار است.

وی، از آیت الله خامنه ای بعنوان جانشین بحق امام راحل نام برد و گفت: بعد از رحلت بنیانگذار انقلاب، ایشان سکان کشتی پرتلاطم را در دست گرفتند و با برنامه ریزی دقیق و اصولی ثابت کردند که در عرصه های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در مجامع بین المللی حرف های زیادی برای گفتن داریم.

نماینده عالی دولت در شهرستان قائم شهر اظهار داشت: امروزه دشمنان قسم خورده انقلاب به این مسئله اذعان دارند که حضور ایران بعنوان رکن اساسی و پایه اصلی تصمیم گیری و تصمیم سازی برای منطقه الزامی است.

محمدی، با بیان اینکه مدیران دستگاههای اجرایی و دولتمردان در شهرستان باید با تأسی از فرمایشات امام و رهبری، در جهت پیشبرد نیازهای مردم گام بردارند تصریح کرد: باید عملکردها طوری باشد که نتیجه آن دل رهبری و روح شهدا را راضی و خشنود کند.

وی افزود: در مجموع اتفاقات رخ داده سال ۹۳در شهرستان در حوزه های مختلف، سعی بر این بود که بتوانیم برخی از مشکلات کهنه و دیرینه را رفع کنیم که تا حدی موفق شدیم.

فرماندار قائم شهر تصریح کرد: در کمیته برنامه ریزی شهرستان قائم شهر تصمیم گرفتیم تحت هیچ عنوانی از منابع استانی برای پروژه های خرد استفاده نکنیم و یک پروژه را به نتیجه برسانیم که مورد موافقت نماینده های مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی نیز قرار گرفت.

گفتنی است در ایام دهه فجر ۴۳ پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی در شهرستان قائم شهر به بهره برداری می رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز