خبرگزاری کار ایران

همزمان با دهه فجر؛

بوستان روستایی در روستای کلاکسر بخش مرکزی آمل افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۲۲۴

همه مسوولان باید تلاش کنند تا مردم به انقلاب و اهداف آن امیدوار شده و تمام تلاش های خود را در راستای رفع مسائل و مشکلات مردمی به کار گیرند.

همزمان با دهه فجر و با حضور امام جمعه، معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان آمل، بخشدار مرکزی، مسئولین ادارات، رییس و اعضای شورای اسلامی بخش مرکزی، اعضای شورای اسلامی ودهیار روستا و مردم، بوستان روستایی در روستای کلاکسر بخش مرکزی آمل افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی رحمانی آملی، با تبریک فرارسیدن دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی به برکت معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و شهدای بزرگوار در بهمن سال ۵۷ به ثمر نشسته است.

وی افزود: دهه فجر ایام الله است و قرآن کریم نیز بر یادآوری ایام الله تاکید دارد و فلسفه برگزاری بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی براساس دستور قرآنی است.

امام جمعه آمل، اضافه کرد: امسال برای کوری چشم دشمنان اسلام، برنامه های بزرگداشت ایام الله دهه فجر و به ویژه راهپیمایی ۲۲بهمن با شکوه تر از گذشته برگزار خواهد شد.

رحمانی آملی یادآورشد: همه مسوولان باید تلاش کنند تا مردم به انقلاب و اهداف آن امیدوار شده و تمام تلاش های خود را در راستای رفع مسائل و مشکلات مردمی به کار گیرند.

هادی محمد زاده، رییس شورای اسلامی روستای کلاکسر اظهار کرد: ملت ایران اسلامی با رهبری حضرت امام خمینی(ه) با انقلابی که آفرید یکی از بزرگ ترین و طلایی ترین اوراق دفتر تاریخ را به نام خویش رقم زده است.

وی دهه مبارک فجر را سند افتخار ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: باید این افتخار بیش از پیش برای جوانان و نوجوانان و در راستای بصیرت افزایی این قشر تبیین و شفاف سازی شود.

رییس شورای اسلامی روستای کلاکسر با بیان اینکه با همدلی و وحدت می توان برای مردم کار انجام داد بیان داشت: اعضای شورای اسلامی روستا به همراه دهیار آنچه را که درتوان دارند برای حل مشکلات و انجام کارهای عمرانی به کار می بندند.

وی با اشاره به اینکه در اولین روز از دهه فجر شاهد افتتاح بوستان روستایی دراین روستا هستیم بیان داشت: زمین این بوستان توسط مرحوم حاج غلامرضا ابراهیمی به مساحت ۵۰۰ مترمربع اهدا شد.

محمدزاده تاکید کرد: برای احداثاین بوستان هزینه ای بالغ بر ۱ میلیارد و ۱۰۵ میلیون ریال صورت گرفت که مبلغ ۲۴۰ میلیون ریال از سوی اداره کل دفتر امور روستایی استانداری مازندران و مبلغ ۸۶۵ میلیون ریال از سوی دهیاری تامین اعتبار شده است.

رییس شورای اسلامی روستای کلاکسر تصریح کرد: در این بوستان روستایی آلاچیق، وسایل بازی کودکان، صندلی و دیگر امکانات نصب شده است و افتتاح خانه بهداشت و بوستان روستایی دیگر در سال ۹۴ صورت می گیرد.

مصیب رجایی فر، دهیار پرتلاش روستای کلاکسر یادآورشد: همت و تلاش اعضای شورای اسلامی و مردم باصفای روستا ستودنی است که اگر تحولی را شاهد هستیم در سایه وحدت وهمدلی بدست آمده است.

وی تاکید کرد: تمام تلاش اعضای شورا و دهیاری روستا ارائه خدمات مطلوب و یکنواخت به تمامی روستا بوده و اگر اعتباری جذب می شود یقینا در اجرای پروژها هزینه خواهد شد.

رجایی فر با قدردانی از همراهی اعضای شورای اسلامی آقایان سید هاشم مهدی زاده، حمید رضا نیک بخش، هادی محمدی، علی اصغر خانی و محمد خانی ادامه داد: تمام تلاش ها در راستای خدمت صادقانه به مردم است که اعتقاد این بوده اگر به روستا رسیدگی شود در امر مهاجرت از روستا به شهر آماری معکوس خواهیم داشت.

دهیار روستای کلاکسر به اهم فعالیت های عمرانی که در دوره چهارم شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: زیرسازی دوکوچه در دریای ۶۰، ساخت خانه بهداشت با اهدای زمین توسط برادران نعمتی، زیرسازی و لکه گیری دو کوچه دریای ۶۲، زیر سازی ولکه گیری دریای ۶۸، لکه گیری و زیرسازی، نصب روشنایی، احداثچاه مسجد علی بن ابیطالب(ع) دریای ۷۴، احداثپارک دردریای ۷۵، زیرسازی، لکه گیری ترمیم چاه عمومی، لایروبی انهار دریای ۷۶، لکه گیری، تعریض معابر، زیرسازی، حفر دوحلقه چاه، لایروبی انهار در دریای ۶۷، لکه گیری آسفالت، اجرای اسکلت پروژه زمین ورزشی از جمله فعالیت ها است.

وی با اشاره به فاجعه احتمال تخریب مدرسه ابتدایی ۱۲ کلاسه شهید پوریان منطقه کلاکسر آمل با بیش از ۶۱ سال قدمت بر سر دانش آموزان که چنین امری را چه کسی پاسخگو خواهد بود؟ بیان داشت: در خطر بودن جان این تعداد دانش آموزان ناشی از تخریبی بودن این واحد آموزشی در ادوار مختلف بارها به گوش مسوولان امر رسانده شده است.

رجایی فر با بیان این که در سال ۸۹ کلنگ احداثیک واحد آموزشی ۱۰ کلاسه در این منطقه با حضور مسوولان وقت به زمین زده شد، گفت: متاسفانه از احداثاین واحد آموزشی تاکنون هیج خبری نشده است.

گفتنی است؛ درپایان به پاس اهدای زمین توسط مرحوم ابراهیمی برای ساخت بوستان لوح وهدایایی به خانواده آن مرحوم اهدا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز