خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

انقلاب اسلامی مقتدارنه مسیر تعالی و پیشرفت را طی می نماید

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۵۶۸

در ایام الله دهه فجر امسال در مازندران ۱۳۸۵پروژه با اعتبار ۶۵۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

استاندار مازندران گفت: در مدت ۳۵ سال اخیر کارهای بسیار بزرگی اتفاق افتاده و این تحولات عظیم با تمام اعصار و دوران ها قابل قیاس نیست.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری رامسر ربیع فلاح صبح امروز در آیین افتتاح پل صفارود شهر رامسر افزود: مهمترین شعار ملت استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود و مردم ما در پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن حرکت مقتدرانه در مسیر تعالی و پیشرفت نقش محوری داشتند.

وی ادامه داد: امروز در دنیا تها کشوری هستیم که منادی استقلال و عدالت خواهی بوده و با خود باوری بوجود آمده صدور انقلاب محقق شد.

فلاح، اظهار داشت: امروز در جمهوری اسلامی همه موانع با مشارکت مردم برداشته شده و کارهای بسیار بزرگی صورت گرفته است.

نماینده عالی دولت در مازندران، ادامه داد: در ایام الله دهه فجر امسال در مازندران ۱۳۸۵پروژه با اعتبار ۶۵۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

استاندار مازندران گفت: رامسر در زمره یکی از مهمترین شهرهای گردشگری دنیاست و متاسفانه طی این سالها بدلیل عدم مدیریت صحیح و عدم به کار گیری امکانات با مشکلات مواجه بوده اما امروز شاهد همستگی، مدیریت و برنامه ریزی درست برای شکوفایی قابلیت های آن هستیم و باید با ایجاد زیرساخت ها، امکانات مردم و بخش خصوصی را در طرح ها مشارکت بدهیم.

شهردار رامسر نیز در ارتباط با این پروژه گفت: افتتاح پل صفارود در راستای کاهش بارترافیکی و بهبود عبور و مرور شهری بوده است.

نصرت الله کوزه گر افزود: این پروژه از سال ۸۳ آغاز و با اعتبار حدود ۱۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: طول این پل ۱۰۰ متر، عرض آن ۱۷ متر، مساحت پیاده رو ۱۲۸۱ مترونرده حفاظتی ۳۷۳ متر است.

کلنگ زنی مرکزآموزش هتلداری و گردشگری مرکز فنی و حرفه ای کوثرو هتل کارن از دیگر پروژه هایی بود که با حضور استاندار مازندران، معاونین عمرانی، توسعه مدیریت و منابع انسانی، مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندرانو مسولان استانی و شهرستانی و خبرنگاران به بهره برداری رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز