خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران:

یکی از جهت گیری های آموزش و پرورش تعالی مدیریت است

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۹۵۳

نقش معلمان آموزش و پرورش در به ثمر نشاندن انقلاب اسلامی نقشی بی بدیل و ممتاز بوده است و این انقلاب توانست ادبیات و گفتمان جدیدی را در عرصه سیاسی و فرهنگی تولید کند

سید علی قاسمی در نشست خبری با اصحاب رسانه در باشگاه فرهنگیان ساری با بیان اینکه یکی از پدیده های شگرفت و کم نظیر در حوزه سیاسی جهان بوده است اظهار داشت: بنیانگذار کبیر انقلاب با قدرت توان مردم و بدون تکیه بر نیروی نظامی و قدرت های سیاسی تنها با احتساب به نیروی های مردمی توانست انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، وی افزود: نقش معلمان آموزش و پرورش در به ثمر نشاندن انقلاب اسلامی نقشی بی بدیل و ممتاز بوده است و این انقلاب توانست ادبیات و گفتمان جدیدی را در عرصه سیاسی و فرهنگی تولید کند.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران وحدت کلمه را یکی از مهمترین اهداف پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کرد و افزود: وحدت کلمه باید در بین همه مردم و مسئولین در جامعه نهادینه شود.

قاسمی یکی از اصلی ترین نیاز جامعه را تفاهم و همدلی در بین منابع انسانی دانست و ابراز داشت: باید تمام منابع انسانی و سرمایه های کشور در را رسیدن به اهداف اسلامی به کار گفته شود.

وی با بیان اینکه ۷ معاونت در مازندران تعریف شده است، اظهار داشت: کیفیت بخشی آموزش و پرورش و رویکرد به مسائل داخلی با مدیریت فرآیند محوری از جمله برنامه های آموزش و پرورش محسوب می شود.

قاسمی یکی دیگر از رویکرد آموزش و پرورش را برنامه محوری برشمرد و عنوان داشت: این امرنیز باید در برنامه های این اداره نهادینه شود.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندان افزود: توسعه مشارکت همه جانبی چه درون سازمانی و چه بیرون سازمانی دربرنامه های آموزش و پرورش برای ارتقاء سطح کیفیت تبیین شده است.

وی با بیان اینکه باید برنامه های مدونی را برای ساماندهی درست در جهت اتلاف منابع طراحی کردیم، افزود: یکی از جهت گیری های آموزش و پرورش تعالی مدیریت است.

قاسمی با اشاره به تحول سند بنیادین به عنوان یک سند استراتژیک، گفت: هیچ برنامه ای خارج از سند تحول بنیادین درآموزش و پرورش اجرا نمی شود.

وی با اینکه رویکرد آموزش و پرورش رویکرد دانش آموز محور است، بیان داشت: امسال ۸ هزار نفر از دانش آموزان مازندران ساماندهی می شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز