خبرگزاری کار ایران

شهردار دابودشت درمراسم افتتاح دو پروژه شهرداری مطرح کرد:

خدمات ملی محور آمل به بابل در محدوده شهری دابودشت نیازمند اعتبارات ملی می باشد

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۰۳۳

این شهر در جاده ترانزیتی و بین المللی آمل به بابل قراردارد وقطعا مدیران استانی توجه ویژه ای نسبت به شهر داشته باشند.

همزمان با دهه فجر و با حضور امام جمعه دابو و دشت سر، معاون استاندار و فرماندار ومعاون فرمانداری ویژه شهرستان، بخشداران دابو و دشت سر، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی مازندران، رییس واعضای شورای اسلامی شهر دابودشت، مسئولین ادارات، معتمدین واهالی، جایگاه عرضه گاز سی ان جی وپارک شهرداری دابودشت افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از آمل، غلامحسین شفیع زاده فرماندار ویژه شهرستان آمل با تشکر از شهردار قبلی و اعضای شورای اسلامی شهر دابودشت که درجهت رشد وشکوفایی این شهر تازه تاسیس تلاش کردند گفت: امروز در دهه فجر شاهد افتتاح دو پروژه دراین شهر هستیم که می تواند نقش اساسی در ایجاد درآمد پایدار شهرداری و گسترش فضای سبز داشته باشد.

وی افزود: تمام این خدمات برای جلب رضایت شهروندان صورت می گیرد که همانا جلب رضایت خداوند را درپی خواهد داشت.

فرماندار ویژه شهرستان آمل بیان داشت: برای رشد این شهر باید ازتمام ظرفیت ها از امام جمعه شهر، نماینده مردم آمل درمجلس و دیگر عزیزان استفاده شود.

شفیع زاده اضافه کرد: این شهر در جاده ترانزیتی و بین المللی آمل به بابل قراردارد وقطعا مدیران استانی توجه ویژه ای نسبت به شهر داشته باشند تا عزیزان شهرداری وشورای شهر بتوانند بهترین خدمات دهی را به مسافران داشته باشند.

علی قاسمی شهردار دابودشت درآیین افتتاح دوپروژه شهرداری گفت: جایگاه سی ان جی شهرداری به صورت شبانه روزی خدمات رسانی می کند و گسترش این جایگاه ها در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان ومسافران عبوری در این شهر است.

علی قاسمی افزود: این جایگاه در زمینی به مساحت حدود هزار متر مربع توسط شهرداری دابودشت تهیه و آماده سازی شده و با همکاری شرکت پخش فرآورده های نفتی مازندران منطقه ساری و پیمانکاران مربوطه تجهیز و راه اندازی شد.

وی اضافه کرد: در مجموع برای ساخت و تجهیز جایگاه سی ان جی شهرداری دابودشت که دارای چهارنازل سوختگیری است حدود ۱۵ میلیارد ریال هزینه شد.

شهرداردابودشت اظهار کرد: امیدواریم این اقدامات مستمر بوده و بتوانیم تعداد جایگاه های سی ان جی مورد نیاز شهر را با توجه به قرار گرفتن این شهر در جاده اصلی و پرتردد آمل به بابل به اندازه کافی افزایش دهیم.

قاسمی تصریح کرد: احداثو افزایش جایگاه های سی ان جی سبب دسترسی آسان و راحت شهروندان به این خدمت می شود.

وی با بیان اینکه افزایش جایگاه های سی ان جی افزایش مطلوب خدمات و به تبع آن رضایت شهروندان را به دنبال دارد، یادآورشد: با راه اندازی جایگاه های جدید سوخت زمان مردم کمتر تلف می شود و شورای اسلامی شهر و شهرداری دابودشت نیز آماده همکاری همه جانبه در این زمینه است.

شهردار دابودشت با تاکید براینکه گسترش فضای سبز می تواند در روحیه شهروندان تاثیر گذارباشد گفت: خوشبختانه با تلاش مهندس یحیی پور شهردار قبلی و اعضای شورای اسلامی شهر امروز شاهد افتتاح نخستین پارک شهرداری هستیم.

قاسمی خاطر نشان کرد: این پارک در زمینی بمساحت ۲۵۰۰ متر مربع با دارابودن امکاناتی ازقبیل لوازم بازی کودکان، چراغ پارکی، نیمکت های فلزی، ست ورزشی کامل، سرویس بهداشتی و اتاق نگهبانی می باشد که تاکنون ۱۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال هزینه داشته است.

وی با اشاره به اینکه شهر دابودشت درمسیر اصلی جاده بین المللی آمل به بابل قراردارد خاطرنشان کرد: محور آمل به بابل درحوزه شهرداری قراردارد که علیرغم تردد روزانه هزاران دستگاه انواع ماشین دراین مسیر خدمات ملی از سوی شهرداری صورت می گیرد.

شهردار دبودشت یادآورشد: ارائه خدمات ملی نیازمند اعتبارات ملی می باشد که می طلبد مسئولین استانی وشهرستانی نگاه ملی خود را از این مسیر برندارند.

وی با تاکید براین که شهرداری دابودشت از شهرداری های جدید التاسیس می باشد افزود: متاسفانه دربعضی از تبصره های موجود همانند تبصره ۸۰ که مخصوص شهرها وروستاهای کم برخوردار می باشد ریالی به این شهرداری اختصاص پیدا نکرد.

قاسمی با اشاره به گستردگی کار که حق مردم می باشد اظهارداشت: مردم از شهر و شهرداری مطالبه دارند که خدمات صورت گیرد و متاسفانه سالیان سال است که مسیر آمل به فریدونکنار پروژه ملی می باشد و قسمتی از پروژه درمحدوده شهر دابودشت قراردارد که تاکنون اقداماتی که درخور شان مردم باشد صورت نگرفته است.

وی یادآورشد: باتوجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و این که شاهد حضور مسافران نوروزی دراین مسیر هستیم اگر اقدامات اساسی صورت نگیرد خدایی ناکرده شاهد حودثناگواری خواهیم بود.

شهردار دابودشت اضافه کرد: نگاه این است که از تمام ظرفیت ها برای رشد وشکوفایی شهر استفاده شود.

وی در پایان ضمن سپاس از تلاش های مرحوم سرکار خانم جوکار از تلاش های آقایان ابراهیمی معاونت شهرداری، مهندس علیزاده مسئول واحد فنی، مهندس امیرسلیمانی مسئول بازرسی ساختمان، مهندس زابلی مسئول جایگاه سی. ان. جی، مهندس کیانی مسئول روابط عمومی و دیگر پرسنل زحمتکش این شهرداری که در راه اندازی این پروژه ها زحمات شبانه روزی داشتند قدردانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز