خبرگزاری کار ایران

فرماندار عباس ابادخبرداد:

فاز اول پایانه گل و گیاه در فروردین ۹۴ مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۴۰۰

شاخصه ها و ارکانی که موجب پیروزی انقلاب اسلامی در ایران گردید را همواره باید بیاد داشته باشیم تا چراغی باشد برای رسیدن به اینده روشن.

فرماندار عباس ابادگفت: شاخصه ها و ارکانی که موجب پیروزی انقلاب اسلامی در ایران گردید را همواره باید بیاد داشته باشیم تا چراغی باشد برای رسیدن به آینده روشن.

به گزارش خبرنگار ایلنا از عباس اباد، همزمان با ایام الله دهه فجر، سید امیر حسینی جو فرماندار عباس اباد در مصاحبه مطبوعاتی با خبرنگاران رسانه های گروهی از خبرنگاران فعال در حوزه شهرستان تجلیل کرد.

فرماندار عباس اباد در بخشی از سخنان خود ضمن تجلیل از مقام شامخ بنیانگذار کبیر انقلاب گفت: شاخصه ها و ارکانی که موجب پیروزی انقلاب اسلامی در ایران گردید را همواره باید بیاد داشته باشیم تا چراغی باشد برای رسیدن به اینده روشن.

وی در بخش توسعه زیر ساخت ها و برنامه ریزی تصریح کرد: لازم است تا نگاه دقیق تری به پتانسیل های شهرستان داشته باشیم و ضمن اینکه در بخش گردشگری و توریسم سرمایه گذاری می کنیم بیشتر همت خود را در بخش کشاورزی معطوف ساریم.

حسینی جو در بخش دیگری از سخنان خود به بخش صنعت و اشتغال نیز اشاره داشته و افزود فاز اول کارخانه ام دی اف با قابلیت جذب ۲۰۰ نفر، توسعه کارخانه مرغ قطره طلا و دان مرغ با قابلیت ۷۰ هزار قطعه، مجتمع تجاری قو الماس خاورمیانه با ۴۰۲ واحد تجاری، پروژه تجاری پانوراما با قابلیت اشتغال ۸۰ نفر از جمله طرح های در دست اجراست.

فرماندار عباس اباد در خصوص بحثاشتغال نیز خاطر نشان کرد: مشکلاتی در این بخش داریم و یک کلینیک اقتصادی برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی تشکیل شده است و تا به امروز سه جلسه با حضور استاندار محترم و معاونین ایشان با صاحبان صنایع برگزار گردید و خوشبختانه نتایج مثبتی نیز در بر داشت.

وی همچنین در خصوص طرح ها و پروژه های دارای اولویت نیز تصریح کرد: تامین و توزیع آب شرب در حوزه شهری و روستایی در دستور کار قرار دارد.

فرماندار عباس اباد تصریح کرد: با تخصیص اعتباری بالغ بر۲.۵ میلیارد تومان برای پروژه های آبرسانی شهرستان لحاظ گردیده است که در این ایام خجسته برخی از پروژه های آبرسانی مورد بهره برداری قرار می گیرند.

حسینی جو افزود: در بخش اب رسانی به روستاها، ۶ پروژه روستای لنگا تا پایان فصل مالی ۹۴ پایان می یابد و روستاهای کرکاس و غیره در لیست شبکه های آبرسانی قرار دارند.

فرماندار عباس اباد بیان داشت: در بخش تملک و دارایی بیش از ۱۷ میلیارد تومان پروژه نیمه تمام در شهرستان وجود دارد که تلاش داریم در یک دوره دو تا سه ساله این طرح ها را به پایان برسانیم.

شهرستان عباس اباد در بخش شیلات با دارا بودن ۵ پره صیادی و استعداد در زمینه تولید ماهی در قفس، در بخش گل و گیاه با احداثبزرگترین پایانه گل و گیاه و چندین گلخانه بزرگ که در بخش صادرات گل و گیاه فعالیت می کنند در چنین حالتی ایجاد فرصت های سرمایه گذاری برای بخش کشاورزی به ویژه در صنایع تبدیلی نیز خواهد توانست به بالندگی و شکوفایی هر چه بیشتر شهرستان و منطقه بیانجامد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز