خبرگزاری کار ایران

همزمان با دهه فجر؛

کارخانه آرد آسیابان آمل افتتاح وبه بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۵۹۵

با بهره برداری ازفاز یک شرکت آرد آسیابان آمل علاوه بر اشتغالزایی برای ۴۰ نفر، سالانه بیش از ۶۰ هزارتن آرد مرغوب وبا کیفیت روانه بازار خواهد شد.

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارکه فجر کارخانه آرد آسیابان آمل با حضور رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، امام جمعه دابو ودشت سر، فرماندار ویژه شهرستان و معاون فرماندار، بخشداران دابو ودشت سر، رییس اداره صنعت ومعدن وتجارت آمل، رییس واعضای هیات امنای شهرک صنعتی امامزاده عبداله آمل افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آمل، مدیرعامل کارخانه آرد آسیابان آمل که دارای تحصیلات عالیه کارشناسی ارشد مهندسی صنایع ومهندسی تکنولوژی و دکتری(دی بی ای) است با تجربه حدود ۲۰ سال در مراسم افتتاح گفت: کار ساخت شرکت آرد آسیابان آمل با اخذ مجوزهای لازم ومساعدت وهمکاری دلسوزانه مسئولان امر درزمینی به مساحت ۱۳ هزار متر مربع درشهرک صنعتی فاز۲ امامزاده عبداله شهرستان آمل ساخته شده و باتوجه به مشکلات عدیده اقتصادی موفق شدیم با همراهی و حضور مسئولان ارشد استان دربهمن ماه سال ۱۳۹۳ افتتاح شد.

طالبی، گفت: برای ساخت این شرکت بیش از ۱۰۰میلیارد ریال سرمایه گذاری شده شخصی شده که فقط ۱۰درصد آن بصورت تسهیلات از محل طرح های زود بازده بانک صادرات پرداخت شده است.

وی، افزود: با بهره برداری ازفاز یک شرکت آرد آسیابان آمل علاوه بر اشتغالزایی برای ۴۰ نفر، سالانه بیش از ۶۰ هزارتن آرد مرغوب وبا کیفیت روانه بازار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آرد آسیابان آمل، ادامه داد: مشتری مداری، افزایش سهم فروش دربازار تحویل به موقع، پیشگیری درکاهش آلودگی های زیست محیطی وتامین نیاز شهرستان آمل وغرب استان از اهداف مهم راه اندازی این شرکت است.

طالبی اضافه کرد: در نظر داریم با حمایت مسئولان سازمان صنعت ومعدن وتجارت شهرستان واستان وشرکت شهرکهای صنعتی استان با اضافه کردن ماشین آلات جدید در فاز دوم توان تولید واشتغالزایی در این شرکت را به دو برابر افزایش دهیم.

مدیرعامل شرکت آرد آسیابان آمل، درخصوص تولیدات این شرکت افزود: تولیدات کارخانه شامل آرد لواش وتافتون، آرد ستاره ویژه نان صنعتی وفانتزی، آرد بربری وآرد نول مخصوص قنادی، کارخانجات تولید کیک، بیسکویت وویفر وسبوس جهت مصرف امور دام، آبزیان است.

وی یادآورشد: همه ماشین آلات خط تولید این شرکت از شرکت خارجی " گنج دگرکن " ترکیه خریداری شده ودیاگرام آن توسط متخصیصین فنی ومهندسین تکنولوژی صنایع آرد آن شرکت مجهز به سیستم های روز دنیا به منظور تامین آرد مورد نیاز استان طراحی ونصب شده است.

در ادامه، رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت با اشاره به اینکه دولت دیگر توان پرداخت یارانه ۱۰ هزار میلیارد تومانی به بخش آرد و نان را نداشت، اظهار داشت: در این بخش هم منابع وجود نداشت و هم اصلاح الگوی مصرف با روش قبلی میسر نبود.

محمد محمد پور با بیان اینکه باید به صورت صحیح در راستای هدفمندی گام بر می‌داشتیم، افزود: در فاز نخست هدفمندی نسبت به اصلاح قیمت‌ها اقدام شد و در همین راستا نیز آزادپزها وارد کار شدند

وی یادآور شد: وجود ۲۰ کارخانه آرد در این استان می‌تواند زمینه خوبی برای درآمدزایی در این بخش باشد.

محمدپور، با تاکید بر اینکه با رایزنی‌ها می‌توانیم عوارض گمرک در این بخش را نیز کاهش دهیم، تصریح کرد: کشورهای عراق و افغانستان زمینه مناسبی برای صادرات آرد هستند و حاشیه سود خوبی نیز دارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به تلاش برای حل مشکلات واحدهای تولیدی استان گفت: حل مشکلات سیمان نکا و نساجی مازندران نمونه‌ای از تلاش‌ها برای ارتقای بخش صنعت مازندران است.

سید مصطفی موسوی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران با اشاره به اینکه دردهه فجر امسال شاهد افتتاح ۱۱ واحد صنعتی هستیم گفت: امسال علیرغم محدودیت های اعتباری ۷۸ پروژه عمرانی جدید را با پیمانکاران عقد قرارداد داشتیم وکه ۶۰ درصد پروژه ه درسال ۹۳ تحویل گرفته شد که دردهه فجر امسال ۴ پروژه عمرانی رادردست افتتاح داریم.

وی با اشاره به فسق قرارداد در کلیه شهرک های صنعتی که تاکنون ساخت وساز ها را شروع نکردند تاکید کرد: درسال ۹۳ تاکنون ۱۰۰ قرارداد فسخ شد که به دنبال این هستیم تا این اراضی رادراختیار سروایه گذاران قرار بدهیم.

غلامحسین شفیع زاده فرماندار ویژه شهرستان آمل با اشاره به اینکه ما دست سرمایه گذاری که چرخه اقتصاد رابه حرکت درمی آورند بوسه می زنیم گفت: ۴۷ درصد صنعت مازندران درشهرکهای صنعتی شهرستان آمل مستقر هستند که به عنوان یک شهر صنعتی می تواند درامر شکوفایی اقتصاد تاثیرگذارباشد.

وی با اشاره به اینکه امروز کار شما عزیزان کمتر از رزمندگان درطول ۸ سال دفاع مقدس نیست یادآورشد: دشمن با تمام قوا تحریم های اقتصادی را درسرلوحه کار خود قرارداده است که تا ایران عزیزرا ازپای درآورد ولی همت تلاش شما باعثشد که دشمن نتوانند از این حربه برای به انزوا کشیدند ایران استفاده کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز