خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان بهشهر:

توسعه فضاهای ورزشی از دستاوردهای انکار نشدنی نظام است

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۵۹۸

یکی از نتایج قطعی توجه به فراهم کردن زیرساخت های ورزشی در کشور، کسب مدال های فراوان ورزشکاران ایرانی در مسابقات معتبر جهانی و بین المللی است.

مسابقات والیبال نشسته قهرمانی دهه مبارک فجر که با حضور تیم های برتر استان های مازندران و گلستان در بهشهر جریان داشت، با قهرمانی تیم میزبان به پایان رسید و در پایان این رقابت ها که به میزبانی اداره بهزیستی بهشهر در سالن ورزشی فجر این شهر برگزار شد، پس از تیم بهشهر، تیم های نوشهر و بندرگز عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

به گزارش ایلنا، فرماندار بهشهر در مراسم اهدای جوایز این مسابقات با تاکید بر گسترش هر چه بیشتر ورزش میان اقشار جامعه به خصوص جانبازان و معلولان گفت: توسعه فضاهای ورزشی در مناطق گوناگون، یکی از دستاوردهای انکار نشدنی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

ˈمحمدتقی نورزاد اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی، در حال حاضر علاوه بر شهرها، روستاهای فراوان مناطق کشور به امکانات ورزشی مجهز هستند که مقایسه این شرایط با دشواری انجام ورزش در دوران ستمشاهی پهلوی غیرممکن است.

وی بیان کرد: یکی از نتایج قطعی توجه به فراهم کردن زیرساخت های ورزشی در کشور، کسب مدال های فراوان ورزشکاران ایرانی در مسابقات معتبر جهانی و بین المللی است.

فرماندار بهشهر به افتخارات تکرار نشدنی ورزشکاران جانباز و معلول ایرانی اشاره کرد و گفت: این ورزشکاران به رغم محدودیت هایی که دارند، الگوهای بسیار مناسبی برای جوانان بوده و لازم است شیوه های رسیدن آن ها به این پیشرفت ها توسط جوانان مطالعه و مورد استفاده قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز