خبرگزاری کار ایران

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر خواستار شد:

تاکید بر همکاری و همراهی جهاد کشاورزی با تشکل های بخش کشاورزی

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۶۰۰

ظرفیت تولید سالانه کنسانتره این شرکت ۱۳ هزار و ۵۰۰ تن بوده و دارای ایستگاه جمع آوری شیر و آزمایشگاه، مخزن ۲۰۰ تنی سیلوی علوفه جهت سیلاژ ذرت و… می باشد.

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر بر همکاری و همراهی جهاد کشاورزی با تشکل های بخش کشاورزی و دامپروری تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، فرزین فرهادی، از برگزاری نشست مشترک مسوولین جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر با اعضای هیئت مدیره شرکت تعاونی دامداران این شهرستان خبر داد.

وی، بر همکاری و همراهی جهاد کشاورزی با تشکل های بخش کشاورزی و دامپروری در راستای تولید پایدار، اشتغالزایی و تامین امنیت غذایی جامعه تاکید کرد.

همچنین قاسم مهدی دخت مدیر عامل شرکت تعاونی کشاورزی دامداران شهرستان قائم شهر با اشاره به اینکه همکاری و هم افزایی جهاد کشاورزی در کسب موفقیت این شرکت تاثیر بسیاری داشته، از آمادگی این شرکت در برگزاری دوره های آموزشی ترویجی در زمینه تغذیه، پرورش، جایگاه و اصلاح نژاد دام، تولید و عرضه کنسانتره تحت نظارت جهاد کشاورزی و… خبر داد و افزود: ظرفیت تولید سالانه کنسانتره این شرکت ۱۳ هزار و ۵۰۰ تن بوده و دارای ایستگاه جمع آوری شیر و آزمایشگاه، مخزن ۲۰۰ تنی سیلوی علوفه جهت سیلاژ ذرت و… می باشد.

گفتنی است در ادامه مسوولین حاضر در این نشست از بخش های مختلف شرکت فوق بازدید کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز