خبرگزاری کار ایران

با حضور درخشان برگزار شد؛

افتتاح ساختمان جدید تأمین اجتماعی شعبه ۲ قائم شهر

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۰۹۶

بالغ بر ۳۹ میلیون نفر از جمعیت کشور تحت پوشش تامین اجتماعی هستند که همه آنان از خدمات درمانی بهره مند هستند.

مدیر کل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی گفت: تلاش ما این است تا خدمات دهی با تلفیقی از درمان مستقیم و غیر مستقیم در ابعاد کیفی و کمی افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، مهدی درخشان پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح ساختمان جدید تأمین اجتماعی شعبه ۲ قائم شهر با بیان اینکه کل اعتبار سازمان تأمین اجتماعی در سال گذشته رقمی بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد تومان بوده اظهار داشت: از این رقم نزدیک به ۴ هزار میلیارد تومان مربوط به درمان مستقیم بود.

وی افزود: در سال ۹۳ این رقم افزایش یافت و به ۱۷ هزار میلیارد رسید که این افزایش موجب شد حدود ۳۰ درصد به منابع درمان مستقیم اضافه گردد.

مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی کشور با بیان اینکه تلاش ما این است تا خدمات دهی با تلفیقی از درمان مستقیم و غیر مستقیم در ابعاد کیفی و کمی افزایش یابد تصریح کرد: با اجرای طرح تحول نظام سلامت با مشارکت تمام عیار سازمان تامین اجتماعی، خدمات دهی به مردم در درمان غیر مستقیم در مراکز دانشگاهیی بسیار کم شده و از حدود ۳۰ درصد به ۶ درصد رسیده است و این ۶ درصد هم برای مستمری بگیران به صفر خواهد رسید وامیدواریم دغدغه مردم و بیمه شدگان بسیار کم شود.

درخشان اظهار داشت: بالغ بر ۳۹ میلیون نفر از جمعیت کشور تحت پوشش تامین اجتماعی هستند که همه آنان از خدمات درمانی بهره مند هستند و اولین خدمتی که یک بیمه شده از روز اول بیمه شدن چه به شکل مستقیم و غیر مستقیم دریافت می کند خدمات درمانی است.

وی ادامه داد: درحال حاضر، ۷۱ بیمارستان، ۷ دی کلینیک، ۳ بیمارستان هیئت مدیره ای، ۲۷۱ مراکز درمانگاهی، پلی کلینیک و کلینیک دندانپزشکی مستقل از مجموعه خدمات درمان مستقیم است که طی آن به بیمه شدگان ارایه خدمت می دهیم.

مدیر کل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی به بهره برداری از بخش جراحی قلب بیمارستان ولیعصر در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: کار تجهیز این بیمارستان انجام شده و در حال پذیرش نیروی انسانی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز