خبرگزاری کار ایران

در۱۰ماهه سالجاری صورت گرفت؛

جمع آوری بیش از ۴ هزار تابلو غیرمجاز تبلیغاتی ازحاشیه جاده های مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۱۳۷

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان مازندران از جمع آوری بیش از ۴ هزار تابلو غیرمجاز تبلیغاتی ازحاشیه جاده های مازندران خبرداد.

محمد زاده مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان مازندران گفت: در ده ماهه سالجاری بیش از ۴۶۵۰ تابلو اختصاصی و تبلیغاتی غیرمجاز جمع آوری گردید.

به گزارش ایلنا از ساری، احمد آفرین محمد زاده مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان مازندران گفت: در ده ماهه اول سالجاری بیش از ۴۶۵۰ تابلو اختصاصی و تبلیغاتی غیر مجازاز حاشیه محورهای پر تردد استان جمع آوری شد.

وی افزود: اداره کل حمل و پایانه های استان مازندران با همکاری اداره کل راه و شهرسازی و تلاش نیروهای انتظامی استان با اخذ حکم از مراجع قضایی به صورت شبانه روز اقدام به جمع آوری تابلو های تبلیغاتی بدون مجوز از جاده های استان نموده است.

مدیرکل حمل ونقل و پایانه های مازندران می افزاید: نصب این گونه تابلو ها مستلزم رعایت قوانین و مقررات برای تامین ایمنی عبور و مرورو است که متاسفانه بار ها شاهد آن بوده ایم که اشخاص حقیقی و حقوقی با زیر پا گذاشتن قوانین و مقررات اقدام به نصب تابلو های غیر مجاز(بدون قرارداد نصب) در راه های استان نموده اند.

وی خاطر نشان کرد: این اداره کل با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به جمع آوری این گونه تابلو ها برنامه ریزی کرده است و از بهره برداران و اشخاصی که اقدام به نصب این تابلو ها نموده اند تقاضا دارد قبل از برخورد شدید و جمع آوری تابلو ها توسط اداره کل حمل و نقل و پایانه ها و اداره کل راه شهرسازی نسبت به اخذ مجوز اقدام نمایند و در ایجاد امنیت در جاده های استان با این اداره کل همکاری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز