خبرگزاری کار ایران

رییس انجمن صنفی کارگران ساختمانی مازندران:

دنیا دوستی و دنیا پرستی آفت انقلاب است و می تواند به آن آسیب برساند

کد خبر : ۲۵۰۳۴۱

باید به برخی از مدیران رده بالا در ایام دهه فجر تذکر داده شود که با وجود حقوق کم کارگران تا حد توان به این قشر توجه شود.

رییس انجمن صنفی کارگران ساختمانی استان مازندران گفت: انقلاب ما جهش و جنبش بود و این حرکت از پیروزی انقلاب شروع شد و تا به امروز ادامه دارد و این امر، وظیفه ما را سنگین تر می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، سید هادی ساداتی، عصر امروز در مراسم جشن انقلاب و تشکل ها با بیان اینکه مسائل و مشکلات جامعه کارگری بیشمار است اظهار داشت: متاسفانه آن چیزی که در حال حاضر بر جامعه ما حاکم است سرمایه پرستی است.

وی ادامه داد: دنیا دوستی و دنیا پرستی آفت انقلاب است و می تواند به آن آسیب برساند.

ساداتی، با بیان اینکه قرار دادن سرمایه به افراد در حال خدمت و ایجاد اشتغال جزء سرمایه پرستی نیست تصریح کرد: بخش عمده سرمایه پرستی در برنامه پول شویی اتفاق می افتد که منجر به بهره برداری هنگفت شده و به مسائل سیاسی متصل می شود.

رییس انجمن صنفی کارگران ساختمانی، به انقلاب ۳۶ میلیونی سال ۵۷ اشاره کرد و افزود: جمعیت حال حاضر ایران به بیش از ۷۰ میلیون نفر رسید که طبق بیانات مقام معظم رهبری اگر دشمنان بخواهند بفهمند ما در کجا قرار داریم باید به ۲۲ بهمن ما نگاهی بیاندازند و تعمق نمایند.

وی، اظهار داشت: انقلاب ما متعلق به مردم و رهبری است و اتحاد ملت، مشتی محکم بر دهان یاوه گویان و کسانی می کوبد که فکر می کنند صاحب انقلابند.

ساداتی با بیان اینکه عده ای پایه های نظام و انقلاب را فراموش کرده اند تصریح کرد: این فراموشی آفت انقلاب است و به آن لطمه می زند.

رییس انجمن صنفی کارگران ساختمانی یادآور شد: انقلاب ما جهش و جنبش بود و این حرکت از پیروزی انقلاب شروع شد و تا به امروز ادامه دارد و این امر، وظیفه ما را سنگین تر می کند.

وی افزود: باید با رصد کردن مشکلات جامعه کارگری و حل و فصل کردن آن به این قشر زحمتکش و مظلوم کمک نماییم.

ساداتی از برخی از مسئولین گلایه کرد و گفت: باید به برخی از مدیران رده بالا در ایام دهه فجر تذکر داده شود که با وجود حقوق کم کارگران تا حد توان به این قشر توجه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز