خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران:

مشعل المپیاد کارگری کشور اسفند ماه وارد مازندران میشود

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۳۴۷

برای توسعه تشکل‌ها نیاز به آسیب‌شناسی در درون این نهاد است و برای رفع مشکل‌ این نهادها باید با قدرت مطالبات خویش را مطرح کرده و از راه قانونی به اهداف اصلی خود برسند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران گفت: دولت ساختار خوبی را برای توجه به تشکل‌ها در برنامه کاری خود دارد و رویکرد دولت به سمت توسعه تشکل‌ها است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، علی بابایی کارنامی عصر امروز در مراسم جشن انقلاب و تشکل ها با بیان اینکه برای دستیابی به اهداف عالی انقلاب اسلامی باید همه در مسئولیتی داریم همه توان خویش را به کار بگیریم اظهار داشت: با ظهور انقلاب اسلامی بسیاری از محرومیت‌های که مردم داشتند رفع شد و باید قدردان این نعمت الهی باشند.

وی افزود: برای توسعه تشکل‌ها نیاز به آسیب‌شناسی در درون این نهاد است و برای رفع مشکل‌ این نهادها باید با قدرت مطالبات خویش را مطرح کرده و از راه قانونی به اهداف اصلی خود برسند.

بابایی اظهار داشت: دولت ساختار خوبی را برای توجه به تشکل‌ها در برنامه کاری خود دارد و رویکرد دولت برای توسعه تشکل‌ها است و برنامه‌های متعددی در این زمینه در برنامه کاری است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران به برگزاری مسابقات المپیاد کارگری در مازندران اشاره و تصریح کرد: مراسم افتتاحیه مسابقات المپیاد کارگری مازندران با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در مازندران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مشعل المپیاد کارگری کشور از شلمچه حرکت کرده و ۲۲ بهمن به تهران می رسد و در اسفند ماه وارد مازندران شده و پس از برگزاری مراسم در نیروگاه شهید سلیمی نکا در روز افتتاحیه مسابقات به سالن سید رسول حسینی ساری خواهد رسید.

بابایی، این مسابقات را بزرگترین المپیاد ورزش کارگری در کشور دانست و خواستار مشارکت کارگران و کارفرمایان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز