خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

هیچ مشکل ضد امنیتی در استان وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۳۰۳

امسال با توجه به تنگناهای اقتصادی و تحریم ها تاکنون تا ۹۰ درصد اعتبارات ردیف های تخصیصی را دریافت کردیم.

ربیع فلاح جلودار در افتتاح در مراسم بهره برداری از کلانتری ۱۲ ساری که با حضور وزیر کشور انجام گرفت به راهپیمایی باشکوه مردم در روز ۲۲ بهمن اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه در شرایطی به سر می بریم که ازهمدلی و وفاق و همچنین انسنجام در سطح بالایی برخوردار هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری وی افزود: در شورای تامین استان متشکل از دستگاهای اجرایی، قضایی و اداری در بحثامنیت و توسعه آن در این بخش تلاش بسیاری صورت می گیرد.

استاندار مازندران با بیان اینکه نگاه ما به استان توجه به زیر ساخت ها در زمینه تولیدی و زیر بنایی است، ابراز داشت: امسال با توجه به تنگناهای اقتصادی و تحریم ها تاکنون تا ۹۰ درصد اعتبارات ردیف های تخصیصی را دریافت کردیم.

وی افزود: دریک سال اخیر بیش ار ۱۰ هزار میلیارد تومان مصوبه دریافت کردیم که در جاهای مختلف در حال اجرایی شدن است.

فلاح از اشتغال جوانان به عنوان یک چالش مهم در استان اشاره کرد و گفت: مسئله بیکاری جوانان فارغ التحصیل یکی از دغدغه های مهم ما در استان محسوب می شود که در شورای تامین استان به این مسئله پرداخته می شود.

استاندار مازندران در ادامه افزود: با وجود موهبات الهی و امکاناتی از قبیل جنگل، دریا و صنعت امکان خودکفایی در استان محقق است.

وی با بیان اینکه برای سال ۹۴ ستاد تسهیلات نوروزی را فعال کردیم، اظهار داشت: اقدامات خوبی در این زمینه انجام گرفت.

فلاح جلودار از کاهش ۵۲ درصدی غریق در مازندران خبر داد و گفت: تمام تلاشمان این است تا مازندران در زمینه توسعه ارتقاء پیدا کند.

وی افزود: مازندران از امنیت خوبی در کشور برخوردار است و هیچ مشکل ضد امنیتی در استان نداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز