خبرگزاری کار ایران

فرماندهی انتظامی قائمشهر:

با کمک خیرین و اعتبارات ناجا، کلانتری های قائم شهر تجهیز و افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۳۳۶

اجرای طرح مکنا، موجب رضایتمندی شهروندان و ارتقای امنیت اجتماعی جامعه شد.

فرمانده انتظامی قائمشهرگفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۸۷ طرح مکنا را تدوین و جهت اجرا به استانها ابلاغ کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، سرهنگ محمدرضا قدمی بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح پروژه های کلانتری های قائمشهر، که در کلانتری ۱۱، بصورت ویدئو کنفرانس، به مرکزیت استان مازندران و توسط وزیر کشور انجام شد، با بیان اینکه طرح مکنا با هدف اصلاح محیط کلانتری، خوشایندسازی، اصلاح فرآیندها در ساماندهی کلانتری و پاسگاهها، برای خدمات مناسب و مطلوب اجرایی شد.

وی افزود: مکنا عبارت است از مدیریت کیفیت نیروی انتظامی و با توجه به اینکه نیروی مقدس جمهوری اسلامی ایران تکریم ارباب رجوع را از مؤلفه های اصلی خدمت رسانی به جامعه می داند، اجرای طرح مکنا، موجب رضایتمندی شهروندان و ارتقای امنیت اجتماعی جامعه شد.

قدمی، با اشاره به اینکه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۸۷ طرح مکنا را تدوین و جهت اجرا به استانها ابلاغ کرد اظهار داشت: در راستای اوامر فرماندهی ناجا، مبنی بر اجرای طرح مکنا، شهرستان قائمشهر در شرایطی این طرح را ابتدا از کلانتری ۱۳ آغاز کرد که شرایط اقتصادی کشور در وضعیت تحریم قرارگرفته بود ولی با کمک مردمی و هماهنگی های خوب اجرایی که در بین مسئولان شهری وجود داشت و حمایت های امام جمعه محترم و نمایندگان قائمشهر در مجلس شورای اسلامی، امروز مفتخریم که در همه کلانتریهای این شهرستان این طرح به بهره برداری رسید.

فرمانده انتظامی قائمشهر، ضمن قدردانی از حمایت و کمک مسئولان شهری و نمایندگان مجلس، خاطر نشان کرد: با کمک خیرین و اعتبارات ناجا، کلانتری ۱۳ در سال ۱۳۹۱با هزینه ۱۱۶ میلیون تومان، کلانتری ۱۲ در سال ۱۳۹۲ با هزینه ۱۴۰ میلیون تومان و کلانتری ۱۱ در سال ۱۳۹۳با هزینه ۴۲۶ میلیون تومان، تجهیز و بصورت نمونه افتتاح شد.

وی اظهار داشت: اعتباراتی که برای افتتاح و تجهیز کلانتریهای ۱۳،۱۲، ۱۱ هزینه شد با همکاری ناجا و کمک خیرین این شهرستان بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز