خبرگزاری کار ایران

رسولی در جلسه شورای آموزش و پرورش قائم شهر:

تا کنون ۸۰ میلیون تومان برای هوشمندسازی مدارس روستایی قائم شهر هزینه شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۷۴۶

جهت تقویت و حضور دانش آموزان در روستا، چندین جلسه با دهیاران مناطق مختلف برگزار کردیم زیرا نگاه این اداره بیشتر بر روی تجهیز و تقویت مدارس روستایی و حاشیه شهر متمرکز شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قائم شهر گفت: از آغاز سال تحصیلی جدید تاکنون، با نگاه برنامه محوری و در کنار آن نظارت دقیق به برنامه های آموزشگاهها و همکارای مدیران و معلمان، قریب به ۴۸۰ بازدید از مدارس انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با ارائه عملکرد این اداره در ایام الله دهه فجر اظهار داشت: سه پروژه مهم شامل دبیرستان شهید بهرامی، کارگاه بزرگ کار و دانش هنرستان شهید ذکریایی و دبستان شش کلاسه گل ناز روستای واسکس در این ایام خجسته افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

وی افزود: همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر انقلاب، در ۳۲۳ آموزشگاه این شهرستان از دبستان تا دوره متوسطه جشن های انقلاب با شکوه هرچه تمامتر برگزار شد.

رسولی، به پروژه های نیمه کاره این اداره اشاره کرد و گفت: امیدواریم با کمک خیرین و مسئولین شهرستانی، استانی و بودجه ملی این پروژه ها با اتمام برسد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قائم شهر، کمبود فضای آموزشی را یکی از دغدغه های اداره برشمرد و تصریح کرد: نگاه خوبی در شهرستان حاکم شده است تا با کمک خیرین و مسئولین این مشکل مرتفع گردد.

وی اظهار داشت: از آغاز سال تحصیلی جدید تاکنون، با نگاه برنامه محوری و در کنار آن نظارت دقیق به برنامه های آموزشگاهها و همکارای مدیران و معلمان، قریب به ۴۸۰ بازدید از مدارس انجام شد.

رسولی، همچنین افزود: در این مدت بعنوان مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان قائم شهر به همراه همکارانم در ۱۶۹ جلسه شورای دبیران حضور یافتم که در طول ۵ سال اخیر این آمار اتفاق نیفتاده بود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قائم شهر با بیان اینکه در راستای تحقق عدالت بخشی در آموزش و پرورش در بحثفضا، تجهیزات و منابع انسانی نگاه ویژه ای در روستاها رخ داد یادآور شد: تاکنون ۸۰ میلیون تومان توسط اداره آموزش و پرورش، برای هوشمند سازی مدارس ابتدایی در روستاهای قائم شهر هزینه شد و امیدواریم مابقی با کمک بخشداری و دهیاران تأمین گردد.

وی، هدف از هوشمند سازی مدارس در روستاها را جلوگیری از مهاجرت دانش آموزان به شهر دانست و ادامه داد: در ۵۰ مدرسه روستایی با همکاری درمانگاه فرهنگیان، پکیج های درمانی ارائه شد.

رسولی، افزود: جهت تقویت و حضور دانش آموزان در روستا، چندین جلسه با دهیاران مناطق مختلف برگزار کردیم زیرا نگاه این اداره بیشتر بر روی تجهیز و تقویت مدارس روستایی و حاشیه شهر متمرکز شده است.

وی از شهرداری خواست از آنجایی که دانش آموزان، شهروندان این شهر محسوب می شوند در اجرایی کردن مصوبات مربوط به اداره آموزش و پرورش شهرستان نگاه ویژه ای داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز