خبرگزاری کار ایران

حجازی در مراسم تودیع و معارفه هیئت مدیره کانون مهندسین قائم شهر:

توسعه شهر موجب انبساط خاطر شهروندان می شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۹۸۸

توسعه شهر انبساط خاطر شهروندان را بهمراه دارد و بالعکس معایب و چالش ها در روحیه همگان تأثیر نامناسب خواهد گذاشت و بنابراین شهرداری نیازمند مشاوره افراد آگاه و فنی است.

شهردار قائم شهر گفت: مهندسین می توانند با ارائه ایده های فنی شهر را از چالش های گوناگون نجات دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، سید علی حجازی، عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه هیئت مدیره و بازرسی کانون مهندسین رفاه قائم شهر که در سالن اجتماعات شهرداری این شهرستان برگزار شد با بیان اینکه مهندسین در جایگاه مشاوران شهرداری می توانند نقاط ضعف را کاهش و نقاط قوت را تقویت نمایند اظهار داشت: این عزیزان می توانند با ارائه ایده های فنی شهر را از چالش های گوناگون نجات دهند.

وی افزود: با توجه به اینکه شهرداری نهاد عمومی غیر دولتی است و حاکمیت، تنها بر آن نظارت و مدیریت دارد انتظار می رود مهندسین به هر طریقی که صلاح می دانند به ما مشورت دهند و درب اتاق بنده همیشه به روی این عزیزان باز خواهد بود.

شهردار قائم شهر، به فهم علمی، فنی و تجربه مهندسین قائم شهر اشاره و تصریح کرد: با توجه و تذکر این عزیزان کار شهرداری در شناخت نقاط ضعف شهری و رفع آن هموار می گردد.

حجازی اظهار داشت: توسعه شهر انبساط خاطر شهروندان را بهمراه دارد و بالعکس معایب و چالش ها در روحیه همگان تأثیر نامناسب خواهد گذاشت و بنابراین شهرداری نیازمند مشاوره افراد آگاه و فنی است.

وی گفت: مهندسین می توانند تجربه و تخصص خود را بعنوان پس انداز در اختیار شهرداری قرار دهند تا ما بتوانیم در حد مقدورات قائم شهر را به یک شهر ایده آل برسانیم.

رییس هیئت مدیره کانون مهندسین قائم شهر گفت: انتخابات ههیئت مدیره و بازرسی کانون مهندسین هر ۲ سال یکبار انجام می شود.

علی صالح زاده با بیان اینکه کانون مهندسین شهرستان در سال ۱۳۶۹ با تلاش پیشکسوتان و با ۱۷ الی ۲۰ نفر عضو، تأسیس گردید اظهار داشت: در حال حاضر، تعداد مهندسین قائم شهر در هیئت مدیره و بازرسین به ۲۴۲۶ نفر در رشته هایی همچون مهندسی عمران، برق، مکانیک، معماری، نقشه برداری و شهرسازی عضو هستند.

وی همکاری و راهنمایی لازم در زمینه خدمات فنی و عمرانی پروژه ها را از اهداف کانون مهندسین عنوان کرد و افزود: دفاع از حقوق اجتماعی و صنفی اعضا، همکاری با مدیریت شهر در تهیه و اجرای توسعه شهری، تلاش در جهت منابع پایدار برای کانون، حمایت از تشکل ها و موسسات خیریه، ترویج اصول فنی و مقررات ملی ساختمان و مقررات شهرسازی در جامعه را از دیگر اهداف کانون نام برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز