خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد اولین دوره المپیاد کارگری کشور:

برای المپیاد ورزشی کارگران بصورت نامحسوس بر عملکرد مدیران نظارت خواهیم داشت

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۲۲۹

با توجه به اینکه این المپیاد برای اولین بار در کشور انجام می شود، حضور دستگاه های اجرایی در سراسر استان از ضروریات میزبانی شایسته است.

سومین جلسه شورای اداری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران شامگاه شنبه با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران، نماینده فدراسیون کارگری وروسای اداره جات تابع اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران در محل سالن اجتماعات با محوریت برگزاری المپیاد ورزشی کارگران کشور برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری، رئیس ستاد اولین دوره المپیاد کارگری کشور با ابراز خرسندی از میزبانی مازندران در خصوص المپیاد کارگری کشور گفت: برای برگزار شدن هرچه باشکوه تر این المپیاد تمامی دستگاه های اجرایی حضور فعال دارند.

علیرضا یونسی با ابراز خرسندی از حضور و تلاش مدیران کل دو دستگاه اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و اداره کل ورزش و جوانان برای برگزاری المپیاد ورزش کارگری کشور گفت: با همدلی و دوستی قطعا ما شاهد هرچه با شکوه شدن این مسابقات خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه مازندران به عنوان مهد ورزش کشور نامیده می شود گفت: تامین مالی برگزاری این مسابقات یکی از دغدغه های اصلی برگزاری این مسابقات است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران ابراز داشت: در برگزاری این مسابقات قطعا به زیباترین شکل ممکن انجام خواهد افزود امیدداریم با توجه به نیاز جامعه به نشاط و شادابی به آن بیافزاییم.

یونسی با اشاره به عملکرد دولت تدبیر و امید در طی یک سال گذشته اظهار کرد: برگزاری جشنواره های فرهنگی مانند جشنواره وارش و کنگره بزرگداشت ۱۰هزار شهید از جمه اقدامات دولت در مازندران خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه طی ۴۸ ساعت آینده باید تمامی تعهدات عملی گردد گفت: همه تمهیدات کمیسیون امنیتی به صورت اجرایی در خواهد آمد.

وی افزود شهرستان هایی که به عنوان شهرستان های معین تلقی می گردد باید با حضور و جدیت شهرستان های برگزار کننده را حمایت کنند.

یونسی تاکید نمود: مازندران باید شایسته ترین میزبانی مسابقات را انجام دهد و با انتخاب بازرس به صورت نامحسوس بر عملکرد مدیران نظارت خواهیم داشت.

معاون سیاسی امنیتی مازندران ابراز داشت: برخورد مطلوب و خوب تیم اجرایی مسابقات می تواند اثرات ماندگاری برای ورزشگاران در سالهای متوالی داشته باشد.

حضور دستگاه های اجرایی در سراسر استان از ضروریات میزبانی شایسته است

علی بابایی کارنامی نیز در این نشست با تاکید بر اینکه هیچ کار اجرایی نباید د برگزاری مسابقات کارگری به وقفه بیافتد گفت: هیچ ماموریتی مهمتر از برگزاری مسابقات المپیاد کارگری وجود ندارد و تمامی روسای اداره جات تابع اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران باید اتاق جنگ زمان دفاع مقدس به این مهم بپردازند.

دبیر ستاد برگزاری مسابقات المپیاد کارگران کشور افزود با تمهیداتی که طی چند ماهه گذشته انجام گرفته است امیدواریم. در غالب کمیته های استانی کمبود ها و نقیصه ها را در برگزاری مسابقات به حداقل برسانیم.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران تصریح کرد: با توجه به اینکه این المپیاد برای اولین بار در کشور انجام می شود، حضور دستگاه های اجرایی در سراسر استان از ضروریات میزبانی شایسته است.

وی ابراز داشت: درایت فرمانداران و حضور شایسته شهرداران میزبان در اطلاع رسانی برگزاری این مسابقات می تواند نشاط را به مازندران تزریق کند.

بابایی با بیان اینکه رسانه ملی باید در برگزاری این مسابقات حمایتی از برگزار کنندگان داشته باشد گفت: پخش برگزاری مسابقات از صدا و سیما میتواند علاوه بر امر مهم اطلاع رسانی، ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران کارگر خواهد داشت.

بابایی با بیان اینکه نگاه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی رویکرد نشاط در جامعه مولد است گفت: برگزاری مطلوب مسابقات در مازندران میتواند انگیزه مسئولین وزارتخانه را بیشتر نماید.

مهمترین انتظار کمیته ستادی برگزاری این مسابقات رفاه و آسایش ورزشکاران در این مسابقات است

پاشا نماینده فدراسیون ورزش کارگری کشور نیز در این نشست با قدرشناسی از مدیران ارشد استان در برگزاری بزرگترین رویداد ورزشی کشور به میزبانی مازندران گفت: ترکیب سازمان ورزش و دستگاه های دیگر دولتی در برگزاری المپیاد کارگری تجربه شیرینی است که امیدواریم برآیند خوبی برای ورزش کشور داشته باشد.

پاشنا افزود: مهمترین انتظار کمیته ستادی برگزاری این مسابقات رفاه و آسایش ورزشکاران در این مسابقات است.

وی تصریح کرد: میزبان این قهرمانان کل استان مازندران است. و با توجه به سبقه خوب مازندرانی ها در میهمان نوازی امید داریم این استان میزبان شایسته ای در برگزاری مسابقات باشد.

نماینده فدراسیون کارگری با تاکید بر اینکه حضور بموقع در مراسم افتتاحیه بسیار می تواند در روحیه ورزشکاران اثر گذار باشد گفت: بموقع رسیدن ورزشکاران در اقصی نفاط استان در مراسم افتتاح می تواند اثرات مطلوبی در برگزاری این مراسم با شکوه خواهد داشت.

پاشنا تاکید کرد: ورود ورزشکاران به مازندران ششم اسفندماه و خروج در نهم اسفند ماه خواهد بود.

مراسم افتتاحیه این مسابقات که با حضور یکی از مدیران ارشد کشور انجام می گیرد

حبیب حسین زادگان نیز در این جلسه اظهار داشت: با برگزاری جلسات مشترک اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی امید داریم شاهد اولین المپیاد ورزشی کارگران در دولت تدبیر و امید باشیم.

وی با ابراز نگرانی از مراسم افتتاحیه این مسابقات که با حضور یکی از مدیران ارشد کشور انجام می گیرد گفت: پوشش رسانه ای برگزاری این مسابقات از اهم برنامه ها می باشد که باید به آن توجه ویژه ای داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز