خبرگزاری کار ایران

همزمان با سراسر کشور؛

خانه بهداشت روستای استر آباد قائم شهر افتتاح گردید

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۳۰۰

این خانه بهداشت، ظرف ۶ ماه و با هزینه ای بالغ بر ۶۷ میلیون تومان به بهره برداری رسید و اهالی روستاهای آسیاب سر و اسلام آباد را تحت پوشش قرار می دهد.

معاون فرماندار قائم شهر گفت: از افتخارات دولت تدبیر و امید در اولویت قرار دادن مقوله بهداشت و درمان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، ایمان پویامهر پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح خانه بهداشت روستای استر آباد با بیان اینکه از افتخارات دولت تدبیر و امید در اولویت قرار دادن مقوله بهداشت و درمان است اظهار داشت: بعد از انقلاب در حوزه روستایی بویژه در بخش بهداشت و درمان، خدمات قابل قبولی ارائه شده است.

وی افزود: باتوجه به آب و هوای خوب و طبیعت بکر مازندران این انتظار می رود که آمار بیماریها نسبت به استانهای دیگر کاهش داشته باشد اما متاسفانه اینگونه نیست و امروزه این استان در بحثبیماری، رتبه اول را بخود اختصاص داده است.

پویامهر، با بیان اینکه باید تحقیقات مناسب انجام شود تا به دلایل افزایش بیماریها در استان پی برد تصریح کرد: بهورزها می توانند با کار تحقیقی و پژوهشی در میان اهالی هر منطقه به مسئولین ذیربط در این زمینه کمک نمایند.

در ادامه رییس شبکه بهداشت شهرستان قائم شهر گفت: امروز بطور همزمان ۱۰۰۰ خانه بهداشت در سراسر کشور افتتاح شد.

ابوالقاسم فاضلی با اعلام این خبر گفت: امروز ۱۳۰ خانه بهداشت در مازندران به بهره برداری رسید که از این تعداد ۱۵ خانه بهداشت سهم شهرستان قائم شهر است و ۲ خانه بهداشت نیز در شهرستان سیمرغ افتتاح شد.

وی افزود: از ۱۵ خانه بهداشت افتتاحی در قائم شهر، ۵ واحد جدید الاحداثاست و ۸ واحد جایگزین مراکز قدیمی و فرسوده می باشد.

رییس شبکه بهداشت قائم شهر با اعلام اینکه در شهرستان قائم شهر، روستای واجد شرایط فاقد خانه بهداشت نداریم خاطر نشان کرد: خانه بهداشت شهرود کلا نیز بزودی حل خواهد شد و بزودی به بهره برداری خواهد رسید.

فاضلی، به خانه بهداشت استر آباد اشاره کرد و گفت: این خانه بهداشت، ظرف ۶ ماه و با هزینه ای بالغ بر ۶۷ میلیون تومان به بهره برداری رسید و اهالی روستاهای آسیاب سر و اسلام آباد را تحت پوشش قرار می دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز