خبرگزاری کار ایران

معاون فرمانداری ویژه آمل مطرح کرد؛

دریافت زمین هایی که صرف راه اندازی واحدهای تولیدی نشد

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۴۱۱

متاسفانه از ۴۷ درصد صنعت مازندران که در شهرستان آمل مستقر است آماری نداریم که ازاین تعداد چند درصد شرکت ها در حال تعطیلی می باشد.

معاون فرمانداری ویژه شهرستان آمل گفت: اشتغال زایی جدید پس از حفظ مشاغل موجود مورد توجه و اهمیت قرار دارد.

سید جعفر رسولی، در جلسه کمیته اشتغال شهرستان آمل با تاکید بر تلاش همه جانبه برای حل مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی، اظهار داشت: مسایل و مشکلات واحدهای صنعتی باید شناسایی و با جزییات بررسی شود تا تصمیم گیری درست و دقیقی در خصوص آنها صورت گیرد.

وی، با بیان اینکه منافع بانک ها در تقویت واحدهای تولیدی و صنعتی نهفته است، اظهار داشت: درحال حاضر مدیران بانک ها رویکرد مثبتی نسبت به فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی دارند و عملکردبعضی از آنها در این زمینه رضایت بخش می باشد.

رسولی خاطرنشان کرد: بنگاههای تولیدی که وجود دارد برای اشتغال جوانان در سالجاری چه کاری را انجام دادیم و چراهنوز نتوانستیم آمار واقعی را ارائه دهیم.

وی با تاکید بر استفاده از تمام ظرفیت های شهرستان برای توسعه سرمایه گذاری یادآورشد: متاسفانه کسانی که به نام راه اندازی واحدهای تولیدی در شهرک های صنعتی زمین دریافت کردند ولی هنوز خشت روی خشت نگذاشتند و الان سرمایه گذارانی وجودارند که برای رونق کسب وکار بامشکل زمین مواجه هستیم.

معاون فرمانداری ویژه شهرستان آمل با انتقاد از کسانی که با کاغذ بازی باعثفرار سرمایه گذاران می شوند اظهارداشت: آیا تاکنون ما مسئولین از خودمان سئوال کردیم که چند درصد از سرمایه گذاران را توانستیم جذب کنیم که باید سرمایه گذارانی که قصد اشتغال و تولید دارند موانع اداری را برای آن ها برداریم.

رسولی تاکید کرد: جذب سرمایه گذاران نباید فقط به همایش و بنر ختم شود و باید زمینه را ایجاد کنیم که سرمایه گذاران را جذب کنیم.

وی درپایان اضافه کرد: متاسفانه ۴۷ درصد صنعت مازندران که در شهرستان آمل مستقر است آماری نداریم که ازاین تعداد چند درصد شرکت ها در حال تعطیلی می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز