خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم عباس آباد، تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی؛

آموزش و پرورش بزرگترین کانون فکری و فرهنگی کشوراست

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۴۱۵

آموزش و پرورش دستگاه حاکمیتی است و نمی توان این دستگاه را به دیگری سپرد بلکه باید حاکمیت در مدیریت آن ورود پیدا کند.

نماینده مردم عباس آباد، تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی گفت: تعامل با خانواده ها از اساسی تریت اقداماتی است که در آموزش و پرورش می باید جدی گرفته شود.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، شریعت نژاد، با تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر گفت: تعامل با خانواده ها از اساسی تریت اقداماتی است که در آموزش و پرورش می باید جدی گرفته شود.

شریعت نژاد بیان داشت: آموزش و پرورش دستگاه حاکمیتی است و نمی توان این دستگاه را به دیگری سپرد بلکه باید حاکمیت در مدیریت آن ورود پیدا کند.

نماینده مردم عباس آباد، تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سرمایه اصلی مردم هستند و اگر احساس کنند سیستم خود پالایشی وجود ندارد ونظارت در کار خود نیست اعتماد آنان از مسئولان سلب می شود.

شریعت نژاد بیان کرد: تعامل، نشست، شور ومشورت با خود مجموعه آموزش و پرورش، معلمان و مدیران در جلسات، باید جدی گرفته شود تا جمع بندی و خروجی خوبی داشته باشیم.

شریعت نژاد تاکید کرد: جامعه فرهنگی اخلاق محور مهمترین مسئله ای است که باید جدی گرفته شود و معلمان الگویی برای دانش آموزان هستند.

وی خاطر نشان کرد: تعامل با اولیا وخانواده ها اساس اقدامات فرهنگیان قرار گیرد و در مباحثو موضوعات فرهنگی و مناسبت های گوناگون از اولیا برای همکاری دعوت شود و کمک فکری آنان می تواند زمینه ساز پیشرفت باشد.

شریعت نژاد با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور به بحثیارانه ها اشاره کرد و یکی از آسیب های موجود را عدم توجه به تولید در هدفمند کردن یارانه ها برشمرد.

نماینده شهرهای عباس آباد، تنکابن و رامسر در پایان گفت: حفظ انقلاب باید با خردمندی و دانایی باشد در غیر اینصورت حفظ آن امکانپذیر نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز