خبرگزاری کار ایران

محمد پور خبر داد؛

تلاش برای نهایی کردن ایجاد مکان فیزیکی سرای تجاری در آستراخان روسیه

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۷۶۵

مسئولان مازندران برای توسعه روابط تجاری، ترکیب درستی از بخش دولتی و خصوصی را در کنار هم قرار داده و تلاش دارند با حمایت بخش خصوصی زمینه توسعه تجاری بین مازندران و کشورهای سی آی اس فراهم شود.

مدیرکل صنعت معدن و تجارت مازندران گفت: یکی از اهداف این سفر پیگیری توافقات سفر قبلی استاندار آستراخان روسیه است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی مازندران، محمد محمد پور عمران در پس از حضور در فرودگاه مسکو درباره هدف از اجرای این سفر را پاسخ به سفر استاندار آستراخان اعلام کرد و گفت: در عرف سیاست پاسخ به سفر زمینه نردیک تر شدن روابط دو طرف را فراهم می کند.

وی تصریح کرد: یکی از اهداف این سفر پیگیری توافقات سفر قبلی استاندار آستراخان روسیه است که در این سفر با حضور استاندار مازندران تلاش داریم که روابط تجاری دو طرف گسترش یابد.

مدیرکل صنعت معدن و تجارت مازندران در ادامه با اشاره به تلاش‌های انجام شده در استان برای توسعه روابط تجاری بین مازندران کشورهای سی آی اس بیان داشت: برنامه ریزی برای برقراری ارتباط تجاری در دستور کار مسئولان استانی قرار دارد.

وی گفت: مسئولان مازندران برای توسعه روابط تجاری، ترکیب درستی از بخش دولتی و خصوصی را در کنار هم قرار داده و تلاش دارند با حمایت بخش خصوصی زمینه توسعه تجاری بین مازندران و کشورهای سی آی اس فراهم شود.

محمدپورعمران اضافه کرد: یکی از بندهای تفاهمنامه استاندار آستراخان به مازندران، فعالیت موثر بخش خصوصی در استان‌های دو طرف به ویژه مازندران در آستراخان بود که در این زمینه تلاش داریم که سرای تجاری مازندران در آستارخان مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی گفت: مازندران دراین سفر تلاش می کند که ایجاد مکان فیزیکی سرای تجاری را نهایی کند و برنامه ریزی مناسب برای بهره برداری از ایجاد سرای تجاری را در دستور کار خویش قرار داد.

مدیرکل صنعت معدن وتجارت مازندران در ادامه خاطر نشان کرد: برنامه ریزی برای صادارت کالای مازندران در این سفر در دستور کار است و تلاش داریم که محصولات تولیدی مازندران را به این استان انتقال دهیم که در ابتدا باید مقدمات اجرای این طرح در دستور کار قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز