خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار نور:

برگزاری جلسات برای هماهنگی بیشتر و اجرای دقیق امورات و خدمات است

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۷۷۸

جلسه شورای ترافیک به منظور برنامه ریزی در کاهش و روان سازی ترافیک و تسهیل در تردد شهروندان و مسافران برگزار می‌شود تا بتوان در حد ممکن این امور را تسهیل کرد.

معاون فرماندار شهرستان نور گفت: با شرایط موجود، از ۱۵ اسفند قطعاً پذیرای مسافران هستیم و باید آماده موج اول سفر هموطنان باشیم.

به گزارش ایلنا، سعید یزدانی درابتدای جلسه شورای ترافیک این شهرستان از عدم حضور مسئولان ارشد دستگاههای مرتبط و غیبت برخی از متولیان به شدّت انتقاد کرد و گفت: وقتی مسئولی به جلسه ای بی توجّه است، چطور می‌توان از او انتظار اجرای قانون و انجام کار را داشت.

معاون فرماندار نور تصریح کرد: برگزاری جلسات برای هماهنگی بیشتر و اجرای دقیق و سریع امورات و خدمات است و برخی از این جلسات هم برای رفاه حال شهروندان و مسافران در ایّام خاص است.

وی افزود: جلسه شورای ترافیک به منظور برنامه ریزی در کاهش و روان سازی ترافیک و تسهیل در تردد شهروندان و مسافران برگزار می‌شود تا بتوان در حد ممکن این امور را تسهیل کرد.

یزدانی وظایف برخی دستگاهها را متذکّر شد و عنوان داشت: راه و شهرسازی باید ضمن پاکسازی راه، تابلوها و علائم راهنمایی موجود را شستشو و مرمّت کنند تا در معرض دید رانندگان باشد و تعداد علائم و تابلوها افزایش یابد.

این مسئول نبود تابلوهای اخباری، هشداری و راهنما را در فواصل لازم، سبب نارضایتی مردم از عملکرد پلیس در اعمال قانون ذکر کرد و گفت: برای بسیاری از افراد تعریفی از راه، بزرگراه، آزاد راه مفهوم ندارد و مشخص نیست و نبود علائم هم سبب تخلّف ناخواسته و اعمال قانون می‌شود. بنابراین افزایش علائم و تابلوها برای رعایت قانون و حفظ سلامت هموطنان ضروری است.

معاون فرماندار نور خواستار افزایش تابلوها، علائم، خط کشی، نصب گاردریل و نیوجرسی و چشم گربه ای در محور در حال تعریض نور - چمستان - آمل شد.

یزدانی از شهرداران و بخشداران خواست تا نسبت به جمع آوری تابلوها و موانع در معابر عمومی اقدام و با پیگیری اخذ اعتبارات مربوط به شهرهای فاقد کمربندی، آسفالت تخریبی معابر را ترمیم و روکش کنند.

وی در پایان گفت: موضوع تکمیل و بازگشایی کمربندی نور به رویان با جدیت پیگیری می‌شود و تلاش می‌کنیم تا قبل از سال جدید زیر بار ترافیک برود. / م

روابط عمومی فرمانداری نور

Leave a reply

نام(الزامی)

ایمیل(نمایش داده نخواهد شد)(الزامی)

وبلاگ یا وب سایت

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز