خبرگزاری کار ایران

فرماندهی انتظامی قائمشهر خبر داد؛

کاهش وقوع سرقت سیم برق و افزایش کشف و دستگیری سارقین

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۱۵۵

سرقت سیمهای برق اختلالات زیادی در زندگی مردم، تأسیسات اداری بویژه بیمارستانها ایجاد می کند و چه بسا قطع برق در مراکز درمانی، جان تعداد زیادی از بیماران که حیات آنها به وجود برق وابسته است را در معرض خطر قرار می دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر گفت: قطع برق در مراکز درمانی، جان تعداد زیادی از بیماران که حیات آنها به وجود برق وابسته است را در معرض خطر قرار می دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، سرهنگ محمدرضا قدمی در گفتگویی با بیان اینکه سرقت سیم برق علاوه بر قطعی برق، خسارت متعدد به اموال مردم و بیت المال وارد می کند اظهار داشت: باید نظارت و اعمال قانون در این زمینه بیشتر شود.

وی افزود: سرقت سیمهای برق اختلالات زیادی در زندگی مردم، تأسیسات اداری بویژه بیمارستانها ایجاد می کند و چه بسا قطع برق در مراکز درمانی، جان تعداد زیادی از بیماران که حیات آنها به وجود برق وابسته است را در معرض خطر قرار می دهد.

فرمانده نیرو انتظامی قائم شهر با بیان اینکه همه ما مسئولیم تا با همکاری یکدیگر با این پدیده زشت مبارزه کنیم تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی عوامل نیرو انتظامی، پلیس پیشگیری، پلیس آگاهی و همچنین اداره برق شاهد کاهش وقوع سرقت سیم برق، افزایش کشف و دستگیری سارقین بوده ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز