خبرگزاری کار ایران

امام جمعه موقت شهرستان ساری:

گردشگری مازندران باید به سمت اقتصادی شدن حرکت کند

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۱۷۷

شهرداری کیاسر با اینکه اعتبارات کمی دارد اما شور و نشاط در منطقه ایجاد کرد و بقیه شهرداری‌ها باید از این مرکز الگو بگیرند.

امام جمعه موقت ساری گفت: از محل ورود گردشگران به مازندران مردم باید به لحاظ اقتصادی بهره‌مند شوند و همچنین به کاهش بیکاری و بهبود معیشت آنان کمک شود.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام محمد قاسمی در جلسه اداری شهرستان ساری اظهار داشت: تمام انقلاب‌ها و نظام‌ها با تهدید سیاسی، نظامی، اقتصادی و تهدید فرهنگی مواجه هستند.

وی با بیان اینکه حوادثزیادی را در ۳۶ عمر انقلاب اسلامی تحمل کردیم، گفت: آخرین تهدید دشمن در بعد سیاسی، اسلام‌هراسی و شیعه‌هراسی است.

امام جمعه موقت شهرستان ساری با اشاره به اینکه به برکت نظام و رهبری، دشمنان ما زمین‌گیر شدند، تصریح کرد: جمهوری اسلامی در بخش نظامی حرف برای گفتن دارد و ادعاهای ما در این زمینه بیهوده نیست.

قاسمی با اشاره به اینکه مردم با حضور خود در ۲۲ بهمن، اوج معرفت خود را نه به جهانیان بلکه به مسئولان خودمان هم نشان دادند، افزود: مشکل اشتغال در جامعه وجود دارد و نباید از این مشکل فرار و یا آن را کتمان کنیم.

وی با بیان اینکه درباره وضعیت اشتغال باید تدبیری اتخاذ شود، خاطرنشان کرد: مسئولان باید به فکر مردم باشند و برگزاری جلسات ما هم باید با خروجی همراه باشد.

قاسمی، با اشاره به اینکه مسئولان در امر اقتصادی بیشتر مراقبت کنند، گفت: در خطبه‌های نماز جمعه اعلام کرده‌ام که مازندران استان ولایت‌مدار است و هر مراسمی به اسم شهدا برپا می‌شود مردم استقبال دارند و نباید کاری کنیم که شرمنده شهدا باشیم.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه ۲۰ میلیون مسافر وارد مازندران می‌شود، افزود: از محل ورود گردشگران به استان باید مردم مازندران اقتصادی بهره‌مند شوند و همچنین به کاهش بیکاری و بهبود معیشت مردم کمک شود.

وی با اشاره به اینکه ضعف گذشته نباید تکرار شود بلکه باید به کم‎ترین حد برسد، ادامه داد: دشمن بیکار ننشسته و می‌خواهد به ما ضربه بزند و چون نمی‌تواند از دریچه سیاسی وارد شود، از حوزه فرهنگ وارد می‌شود و سونامی فرهنگی را پیش‌رو داریم.

قاسمی با بیان اینکه قبل از ورود سال جدید باید ساز و کار مناسب داشته باشیم، گفت: بنا نیست عده‌ای از گردشگران، ایده‌ها و تفکرات غربی‌ها را وارد استان کنند.

مازندران می‌تواند فضای تفریحی سالم برای گردشگران فراهم کند

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه حاکمیت هم برای ایجاد جامعه معنوی وظیفه دارد، گفت: مازندران نعمت‌های فراوانی دارد و با عمق دینی که مردم این خطه دارند می‌توانند فضای تفریح سالم برای گردشگران ایجاد کنند.

سردار محمدحسین بابایی در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به اینکه آنچه از ابتدای انقلاب تاکنون اتفاق افتاده اختلاف عقیده است و با بازی‌های سیاسی، آن را به اختلاف سلیقه تعبیر می‌کنیم، اظهار داشت: تا زمانی که اختلاف، اختلاف سلیقه باشد مانعی ندارد اما جایی که منجر به اختلاف عقیده شد، خطرناک است.

بابایی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۵۷ و در ۱۲ فروردین ۵۸ نظام اسلامی هم محقق شد، تصریح کرد: دولت و جامعه اسلامی مراتب دارد و ما از مسیر خودمان جدا نشده‌ایم.

وی درباره آرمان‌های انقلاب اسلامی، ادامه داد: خطر آنجاست که شکل زیبای انقلاب اسلامی داشته باشیم اما از نقطه قوت جمهوری اسلامی تهی شویم.

بابایی با اشاره به اینکه از فروردین سال ۵۸ در سپاه هستیم، گفت: گاهی برخی تمایل دارند اسم بماند اما رسم تغییر کند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه نقطه قوت در داشتن تجهیزات نیست بلکه باید فرهنگ صحیح داشت، ادامه داد: برخی از خودی‌ها جاهلانه با دشمن همکاری می‌کنند و جاده صاف‌کن برای از بین بردن قدرت نظامی سپاه هستند.

وی با اشاره به اینکه آرمان نهایی جمهوری اسلامی، ایجاد تمدن اسلامی است، تصریح کرد: می‌خواهیم به سمت قله‌ای به نام تمدن اسلامی حرکت کنیم.

بابایی با بیان اینکه آرمان درجه یک اسلام، ایجاد حکومت عادلانه، پیشرفته و معنوی است، افزود: احیای جامعه معنوی از دیگر آرمان‌های اسلام است.

وی با اشاره به اینکه حاکمیت هم برای ایجاد جامعه معنوی وظیفه دارد، گفت: مازندران نعمت‌های فراوانی دارد و با عمق دینی که مردم این خطه دارند می‌توانند فضای تفریح سالم برای گردشگران ایجاد کنند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه می‌توان با آرمان‌خواهی به قله‌های مادی دست یافت، ادامه داد: کسی که به دنبال رانت‌خواری می‌رود آرمان‌خواه نیست.

وی با اشاره به اینکه استقلال جزو ذات اسلام است، اذعان داشت: استقلال به معنای آن نیست که دور خودمان حصار بکشیم و رهبری هم بر استقلال همه‌جانبه تاکید دارند.

حضور رئیس مجلس، وزاری کار و ورزش در المپیاد ورزش‌های کارگری ساری

فرماندار ساری با اشاره به برگزاری المپیاد ورزشی کارگران در ساری، گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی و وزیر ورزش در این مراسم حضور می‌یابند.

جواد واحدی فرماندار مرکز استان در جلسه اداری این شهرستان با اشاره به برگزاری المپیاد ورزشی کارگران در ساری، گفت: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی و محمود گودرزی وزیر ورزش در این مراسم حضور می‌یابند.

فرماندار ساری با بیان اینکه یادواره ۱۳۰۰ شهید شهرستان ساری روز ۳۰ بهمن‌ماه در مصلای این شهرستان برگزار می‌شود، افزود: هیئت‌های مذهبی در این روز از چهار جهت شهر به سمت مصلای، راهی می‌شوند.

وی با اشاره به تشکیل ستاد خدمات تسهیلات سفر مرکز مازندران، افزود: دستگاه‌های خدمات رسان فعالیت‌های عمرانی را تا ۱۵ اسفند ماه تعطیل کنند.

واحدی با اشاره به اینکه اتفاقات خوب عمرانی و فرهنگی در شهر کیاسر افتاد، تصریح کرد: شهرداری کیاسر با اینکه اعتبارات کمی دارد اما شور و نشاط در منطقه ایجاد کرد و بقیه شهرداری‌ها باید از این مرکز الگو بگیرند.

وی ادامه داد: حسین مرتضوی روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری در بخش اطلاع‌رسانی اقدامات دهه‌فجر در روابط‌ عمومی‌های ۲۲گانه استان، رتبه نخست را کسب کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز