خبرگزاری کار ایران

در آستانه عید نوروز صورت گرفت

توزیع روزانه ۲۰ تن مرغ با قیمت مصوب دولتی در سطح شهرستان ساری

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۵۱۳

روزانه ۲۰ تن مرغ با قیمت مصوب دولتی در سطح شهرستان ساری از اول اسفند در فروشگا هها و کانکس های سازمان میادین و میوه و تره بار شهرداری ساری توزیع می شود.

سید عباس حسینی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ساری درجلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان گفت: روزانه ۲۰ تن مرغ با قیمت مصوب دولتی در سطح شهرستان ساری از اول اسفند در فروشگا هها و کانکس های سازمان میادین و میوه و تره بار شهرداری ساری توزیع می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساری سید عباس حسینی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ساری درجلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان اظهار کرد: در راستای تنظیم قیمت مرغ در سطح شهر ساری، سازمان جهاد کشاورزی اقدام به توزیع مرغ منجمد با قیمت کیلویی ۶۰۵۰تومان کرده است.

حسینی ادامه داد: روزانه ۲۰ تن مرغ با قیمت مصوب دولتی در سطح شهرستان ساری از اول اسفند در فروشگا هها و کانکس های سازمان میادین و میوه و تره بار شهرداری ساری توزیع می شود.

وی خاطرنشان کرد: توزیع مرغ منجمد در بازار تا پایان امسال با توجه به میزان تقاضای شهروندان ادامه خواهد داشت.

معاون فرماندار ساری با بیان اینکه نمایشگاه عرضه مستقیم کالا به مناسبت فرا رسیدن سال جدید از ۱۱ اسفند در درمحل سالن وفائیان واقع در کیلومتر ۷ جاده ساری نکا برگزار خواهد شد تصریح کرد: با توجه به فرارسیدن ایام پایانی سال و تهیه مایحتاج عموم مردم خصوصاً پوشاک، کیف وکفش وآجیل با قیمت مناسب نمایشگاههای فصلی(فروش بهاره) جهت جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ودسترسی آسان مردم به مبادی عرضه را ضروری است.

همچنین حسینی از توزیع ۵۵۰تن سیب و پرتقال در آستانه سال نو در سطح شهرستان خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز