خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه اقتصادی استان آستارخان مطرح کرد؛

آمادگی بانک‌های آستارخان برای توسعه همکاری تجاری با بازرگانان مازندرانی

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۵۱۴

برای توسعه همکاری و آشنایی بیشتر کارگروه توسعه اقتصادی در این جلسه مورد بررسی قرار می گیرد.

معاون توسعه اقتصادی استان استرخان گفت: نمایندگان وشرکت های ساخت و ساز در این دیدار حضور دارند و شبکه های محلی علاقه دارند با تجار و بازرگانان ایران روابط برقرار کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی مازندران کوچروف تصریح کرد: علاقمند به توسعه ارتباط تجاری با بازرگانان ایرانی هستیم و این افراد نیز علاقه دارند که برای توسعه تجاری با تجار و بازرگانان ایرانی در زمینه مختلف وارد مذاکره شوند.

معاون توسعه اقتصادی استان استرخان خاطر نشان کرد: برای توسعه همکاری نمایندگان بانک های حاضر در استراخان نیز زمینه توسعه تجاری را فراهم می کنند و نمایندگان گمرک نیز برای توسعه ارتباط نیز اعلام آمادگی کردند تا نسبت به رفع موانع اقدام کنند.

وی بیان داشت: برای توسعه همکاری و آشنایی بیشتر کارگروه توسعه اقتصادی در این جلسه مورد بررسی قرار می گیرد.

کوچروف خاطر نشان کرد: در زمینه تره، بار و میوه جات و صنعت ساختمان این استان آماده همکاری بیشتر با استان مازندران است.

در ادامه سید محمد میرحسینی اظهار داشت: ایجاد سرای تجاری ایرانیان یکی از موارد بسیاری مهمی است که در سفر هیئت تجاری مازندران به آستارخان مورد رسیدگی قرار می گیرد.

سرکنسول ایران در استرخان از برنامه ریزی برای رفع مشکلات گمرکی در این سفر خبر داد و گفت: تلاش داریم تا از ظرفیت بانک‌های دو طرف نیز برای توسعه سرمایه گذاری استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: برای توسعه مناسبات تجاری نیاز به برقراری پرواز هوایی از سترخان به ایران داریم که در این زمینه گفت و گوهای انجام شد.

سرکنسول ایران در استرخان با بیان اینکه دو طرف علاقمند به توسعه تجاری هستند، افزود: در سفر هیئت تجاری به آستارخان همه برنامه ریزی‌ها به سمت اجرایی کردن توافقات برنامه ریزی می شود.

میرحسینی با اشاره به نیازمندی سترخان به مصالح ساختمانی گفت: مناطق شهری در این استان در حال توسعه است و فرصت خوبی برای حضور سرمایه گذاران ایرانی در زمینه تامین مصالح ساختمانی فراهم شد که با کشورهای خارجی رقابت داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به ابراز تمایل مسئولان ستراخان برای تولید محصولات کشاورزی در مناطق این استان گفت: مسئولان این استان اعلام آمادگی کردند که زمین برای کشاورزی در اختیار سرمایه گذاران ایرانی قرار دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز