خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران در گفت وگو با تلویزیونی دولتی آستراخان روسیه خبرداد:

راه اندازی سرای تجاری مازندران در آستراخان

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۵۳۷

برای ایجاد این سرای تجاری مدت‌ها تلاش شد، که با ایجاد این مجتمع تجاری هماهنگی و حضور فعالان اقتصادی در آستراخان به راحتی فراهم می شود.

استاندار مازندران در گفت وگو با تلویزیونی دولتی آستارخان روسیه اظهار داشت: مدت زمان برای راه اندازی سرای تجاری مازندران در آستراخان تعیین شد و طبق زمان بندی یک ماه دیگر این مجموعه به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اتاق باررگانی مازندران وی تصریح کرد: برای ایجاد این سرای تجاری مدت‌ها تلاش شد، که با ایجاد این مجتمع تجاری هماهنگی و حضور فعالان اقتصادی در آستراخان به راحتی فراهم می شود.

استاندار مازندران درباره زمان تعیین شده برای ایجاد سرای تجاری خاطر نشان کرد: با توجه به صحت انجام شده یک و ماه و نیم زمان برای معرفی مسئول وایجاد دفتر نیاز داریم.

وی در ادامه با اشاره ظرفیت‌های مناسبی که برای توسعه روابط تجاری مازندران و آستراخان وجود دارد، افزود: با تقویت رابطه تجاری، سیاسی و اقتصادی دروازه ورود کالای ایرانی از طریق دریایی خزر به روسیه بزرگ فراهم می شود.

فلاح در ادامه با اشاره به اراده قوی که بین مسئولان عالی رتبه ایران و روسیه به وجود آمد، افزود: این موضوع باعثمی شود که مسئولان استانی نسبت به توسعه روابط پیگیری‌های لازم را داشته باشند.

وی در پایان نیز گفت: در این سفر تفاهمات بسیار خوبی منعقد شد که برخی از مفاد تفاهمنامه منجر به انعقاد قرار داد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز