خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری خبر داد؛

ایجاد ۸۴ فرصت شغلی جدید در روستاهای مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۶۲۳

دفتر روستایی و ۳۰۴ دفتر پیشخوان دولت در حوزه شهری مازندران فعال هستند و ۱۸۰ خدمت از ۲۶ دستگاه اجرایی را به مردم عزیز ارائه می دهند.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت و دبیر کارگروه دفاتر پیشخوان دولت استان مازندران از آغاز فراخوان دفاتر پیشخوان روستایی در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری، ابوذر قربانی، خاطر نشان ساخت: طی دو سال گذشته ۲۳۰ فرصت شغلی بصورت مستقیم با تاسیس دفاتر پیشخوان ایجاد که علاوه بر نقش کار آفرینی نقش بسزایی در خدمت رسانی بهتر به مردم شریف استان داشته است.

قربانی دبیر کارگروه دفاتر پیشخوان دولت استان با اشاره به تشکیل دفاتر پیشخوان دولت اظهار داشت: این مساله در جهت ارائه خدمات بیشتر و آسان‌تر به مردم تحقق یافت.

وی خدمت به مردم را یکی از اهداف مهم نظام اسلامی دانست و بیان داشت: این دفاتر مسئولیت بسیار خطیر و مهمی به عهده دارند چرا که نماینده دولت و خط مقدم ارائه خدمات دولتی به مردم محسوب می‌شوند.

قربانی افزود: کارگروه دفاتر پیشخوان دولت استان در نظر دارد در راستای وظایف خود و برای توسعه دفاتر در سطح نقاط استان و جهت افزایش عادلانه خدمات دولت به مردم شریف استان مازندران طی فراخوانی، تعداد ۸۴ دفتر در روستاهای استان ایجاد کند.

مدیرکل فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت گفت: طی دو سال گذشته و بر اساس فراخوان، ۲۳۰ فرصت شغلی بصورت مستقیم با تاسیس دفاتر پیشخوان ایجاد که علاوه بر نقش کار آفرینی نقش بسزایی در خدمت رسانی بهتر به مردم شریف استان داشته است.

قربانی، با بیان این که دفاتر پیشخوان دولت در مازندران از حیثکمیت در جایگاه خوبی قرار دارند، اذعان داشت: ۴۷۶ دفتر روستایی و ۳۰۴ دفتر پیشخوان دولت در حوزه شهری مازندران فعال هستند و ۱۸۰ خدمت از ۲۶ دستگاه اجرایی را به مردم عزیز ارائه می دهند.

وی ارتقای کیفیت را مهم‌ترین هدف کارگروه پیشخوان دولت در مازندران دانست و افزود: تجمیع خدمات دولتی، عمومی و تمرکززدایی از آن، افزایش بازدهی و کیفیت خدمات، عدالت‌ ورزی، کاهش فساد اداری و ایجاد رضایت عمومی نیز از جمله دیگر اهداف مهم این دفاتر است.

قربانی کاهش تردد شهری، کاهش مصرف سوخت و تامین سلامت روحی و جسمی مردم مهمترین را از مزایای تشکیل دفاتر پیشخوان دولت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز