خبرگزاری کار ایران

قنبری معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش مازندران:

جشنواره فیلم رشد عرصه خوبی برای بهره گیری از توانایی های صنعت سینما در آموزش و پرورش است

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۶۴۳

این جشنواره عرصه بسیار خوبی برای بهره گیری از توانایی های صنعت سینما در آموزش و پرورش است و نقش موثری نیز در پیشبرد فرایند یادگیری و یاددهی و آگاهی از تحولات و نوآوری های علمی - آموزشی و تربیتی کشورهای دیگر دارد.

معاون پژوهشی و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش مازندران گفت:، چهل و چهارمین دوره جشنواره فیلم رشد استان به میزبانی شهرستان آمل برگزار می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، محمدقنبری اظهار داشت: اگر چه نمایش فیلم چون فراتر از شیوه آموزش کلمات و تدریس است بر یادگیری دانش آموزان بسیار اثرگذار است ولی استفاده از این ابزار برای آموزش در مدارس نیازمند فراهم شدن بسترها و امکاناتی نظیر تجهیز کلاس های درس به تجهیزات الکترونیکی است.

وی به فعال کردن کانون های فرهنگی و تربیتی به ویژه در مدارس روستایی استان به عنوان گامی برای تامین این بسترها نام برد.

معاون پژوهشی و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش مازندران، ارتقای سطح علمی و خلاقیت دانش آموزان، ترغیب فیلم سازان به ساخت فیلم های آموزشی و بهره گیری از تجارب دیگر کشورها در این زمینه را از اهداف برگزاری جشنواره فیلم رشد در کشور برشمرد و افزود: این جشنواره زمینه ای را فراهم می آورد تا مسوولان و دانش آموزان با آموزش و پرورش در کشورهای دیگر آشنا شوند و بتوانند با تبادل فرهنگ، دانش و آگاهی خود را بالا ببرند.

قنبری با بیان این که در این دوره اکران فیلم ها در ۱۵ شهرستان و منطقه نمایش داده می شود گفت: این جشنواره عرصه بسیار خوبی برای بهره گیری از توانایی های صنعت سینما در آموزش و پرورش است و نقش موثری نیز در پیشبرد فرایند یادگیری و یاددهی و آگاهی از تحولات و نوآوری های علمی - آموزشی و تربیتی کشورهای دیگر دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز