خبرگزاری کار ایران

مسوول کمیته اطلاع رسانی المپیاد ورزشی کارگران کشور:

تیم باتجربه خبری پوشش لحظه به لحظه مسابقات ورزشی کارگران را انجام می دهد

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۶۷۶

تلاش بر این است تا در المپیاد ورزشی کارگران کشور از ظرفیت و توانایی نیروهای خبر مازندران استفاده شود تا بی نیاز از نیروهای غیر بومی پوشش کامل رسانه ای ارائه شود.

مسوول کمیته اطلاع رسانی نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور از تشکیل تیم خبری مجرب برای پوشش اخبار این رویدار بزرگ ورزشی کشور خبرداد.

به گزارش ایلنا به نقل از کارگران اسپرت، فرامرز درخشنده امروز در جلسه هماهنگی تیم خبرنگاران المپیاد ورزشی کارگران کشور اعلام کرد: برای پوشش رسانه ای این رویداد مهم ورزش کارگران کشور از خبرنگاران مجرب و حرفه ای ورزشی نویس مازندران استفاده شد تا با تهیه اخبار لحظه به لحظه ای مسابقات، تحلیل و گزارش های ورزشی را ارائه بکنند.

وی با تاکید بر اینکه مازندران به لحاظ بهره مندی از خبرنگاران ورزشی نویس در سطح کشور سرآمد است، ادامه داد: تلاش بر این است تا در المپیاد ورزشی کارگران کشور از ظرفیت و توانایی نیروهای خبر مازندران استفاده شود تا بی نیاز از نیروهای غیر بومی پوشش کامل رسانه ای ارائه شود.

مسوول کمیته اطلاع رسانی نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور در تشریح برنامه های تیم خبری این المپیاد، گفت: این المپیاد ورزشی با حضور حدود دو هزار ورزشکار در۲۶ رشته ورزشی و در ۱۴ شهرستان مازندران برگزار خواهد شد.

وی از انجام هماهنگی های لازم برای حضور یک خبرنگار و عکاس در سالن های برگزاری مسابقات خبرداد و افزود: با ارسال آنی اخبار توسط خبرنگاران مستقر د ر محل برگزاری رقابتها، ویرایش و ارسال همزمان اخبار به خبرگزاری ها انجام خواهد شد.

درخشنده با تاکید بر اینکه در انعکاس اخبار المپیاد ورزشی کارگران کشور اصل بر محور درستی و صحت اخبار است، ادامه داد: در اجرای این برنامه رقابت رسانه ای جای خود را با رفاقت رسانه ای می دهد.

وی همچنین تهیه مصاحبه های تخصصی با ورزشکاران سرآمد رشته های ورزشی مختلف از دیگر برنامه های تیم خبری المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور است، گفت: پس از پایان مسابقات ویژه نامه یکصد صفحه ای المپیاد که حاوی این مصاحبه ها است تهیه و به استان های کشور ارسال می شود.

به گفته مسوول کمیته اطلاع رسانی المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور بیش از ۴۰۰ ورزشکار زن در پنج رشته در این رقابت ها شرکت خواهند کرد که اطلاع رسانی در این بخش توسط بانوان خبرنگار و عکاس انجام می شود.

نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور هشتم و نهم اسفندماه امسال در مازندران برگزار می شود.

شهرهای بابل، نور، قائمشهر، چالوس، جویبار، آمل، نوشهر، تنکابن، نکا، میاندورود، محمودآباد و فریدونکنار میزبانان رشته های مختلف این المپیاد کارگری هستند.

ورزشکاران برتر و منتخب المیپاد ورزشی کارگران کشور سال آینده به مسابقات ورزشی کارگران جهان در کشور ایتالیا اعزام خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز