خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی مازندران:

ساختمان سرای تجارت به مساحت بیش از ۱۲ هزار متردر بندر سالییانکا احداثمیشود

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۸۰۴

برای توسعه روابط نیاز به رایزی بیشتر با مقامات روسیه است که در اتاق بازرگانی فدرال روسیه این موضوع به صورت تخصصی تر پیگیری می شود.

غلامرضا عشریه در حاشیه دیدار مسئولان استان مازندران با سفیر ایران در روسیه در گفت و گو با خبرنگار تلویزیونی ایران درباره حضور هیئت مازندرانی به روسیه اظهار داشت: این هیئت در حال حاضر به مدت پنج روز در روسیه حضور دارد و نشست‌های تخصصی را با فعالان اقتصادی و تجاری آستارخان برگزار کرد.

به گزارش ایلنا، وی تصریح کرد: راه اندازی سرای تجاری ایرانیان در آستراخان به کمک استانداری مازندران یکی از اقدامات اثر گذار این سفر بود که با ایجاد این سرای تجاری مرکزی برای حضور و فعالیت اثر گذران بازرگانان ایران از طریق آستراخان در بازار روسیه فراهم می شود.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران در پاسخ به این سئوال که این سرای تجاری در چه مساحتی به راه اندازی شد، افزود: احداثساختمان سرای تجاری در برنامه بعدی اتاق بازرگانی مازندران قرار دارد ولی در ابتدای کار مجوز فعالیت سرای تجاری مازندران در آستراخان فراهم شد و زمین برای احداثسرای تجاری در اختیار اتاق بازرگانی مازندران قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: این زمین به مساحت بیش از ۱۲ هزار متر و در بندر سالییانکا طبق برنامه قرار است احداثشود.

عشریه در باره کالاهای که از مازندران به آستراخان صادر می‌شود گفت: مرکبات، مواد غذایی، مرغ، لبنیات از جمله کالاهای است که مورد نیاز استان آستاراخان روسیه است.

وی خاطر نشان کرد: برای توسعه روابط نیاز به رایزی بیشتر با مقامات روسیه است که در اتاق بازرگانی فدرال روسیه این موضوع به صورت تخصصی تر پیگیری می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز