خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر خبر داد:

ذخیره سازی نه هزار تن پرتقال شب عید مردم توسط اداره تعاون روستایی قائم شهر، جویبار و سیمرغ

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۸۱۳

شهرستان قائم شهر دارای ۱۵ هزار و ۵۸ هکتار باغات مرکبات می باشد که سالانه بیش از ۲۸۰ هزارتن محصول را تولید می کند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر ازذخیره سازی نه هزار تنی پرتقال شب عید مردم توسط اداره تعاون روستایی شهرستان های قائم شهر، جویبار و سیمرغ خبر داد.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، فرزین فرهادی طی گفتگویی از بازدید مسوولین جهاد کشاورزی و اداره تعاون روستایی شهرستان قائم شهر از نحوه ذخیره سازی مرکبات در واحدهای سورتینگ و نگهداری میوه در این شهرستان خبر داد و افزود: خدمات انبارداری و سردخانه ای نقش محوری در توسعه بخش کشاورزی دارد.

وی با اشاره به اینکه مجموع پرتقال ذخیره سازی خریداری شده شهرستان های قائم شهر، جویبار و سیمرغ در طرح تنظیم بازار میوه شب عید در سال جاری بیش از ۹ هزار تن می باشد، از فعالیت ۱۳۰ واحد سورتینگ مرکبات در این شهرستان خبر داد و تصریح نمود: شهرستان قائم شهر دارای ۱۵ هزار و ۵۸ هکتار باغات مرکبات می باشد که سالانه بیش از ۲۸۰ هزارتن محصول را تولید می کند.

فرهادی، با اشاره به اهمیت برگزاری کلاس های آموزشی و ترویجی مرکبات شامل تغذیه، مبارزه با آفات و بیماری ها، بیمه و… خواستار حضور مستمر باغداران و بهره برداران در این دوره ها جهت افزایش تولید در واحد سطح، تداوم اشتغالزایی و تولید پایدار بخش کشاورزی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز