خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری مازندران:

ورود اتباع خارجه بدون مجوز به استان جرم است

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۲۰۴

برخی از مردم به دلیل اینکه مهاجرین به خصوص افغان ها مزایای خوبی همچون عدم هزینه بیمه، دستمزد پایین و انجام کارهای سخت برایشان دارد از آنها استفاده می کنند.

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری مازندران گفت: ورود و اقامت اتباع خارجی بدون مجوز به استان جرم است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری قائم شهر، سید تقی شفیعی در جلسه کارگروه اتباع و مهاجرین خارجی قائم شهر که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه با متخلفین و افرادی که اتباع خارجی بدون مجوز را به کار گیری کنند، برخورد قانونی می شود؛ افزود: کارگروه اتباع و مهاجرین خارجی به منزله شورای تامین شماره ۲ استان و شهرستان محسوب می شود.

وی ادامه داد: با جلوگیری از ورود اتباع خارجی غیرمجاز و دستگیری آنها، جلوی بسیاری از تخلفات و ناهنجاری های اجتماعی مانند قاچاق مواد مخدر و فساد و فحشا را می توان گرفت.

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری مازندران با بیان اینکه معمولاً ورود اتباع بیگانه در ماه های پایانی سال انجام می گیرد، تصریح کرد: دولت محترم، پیمانکاران و صاحبان صنایع و تولیدی ها را از بکارگیری نیروهای انسانی غیرمجاز منع کرده است.

در ادامه معاون فرماندار قائم شهر نیز گفت: با توجه به برخورد جدی با اتباع خارجی غیرمجاز در چند سال اخیر، دیگر مثل گذشته آنها را در کوچه و خیابان مشاهده نمی کنیم.

ایمان پویا مهر افزود: برخی از مردم به دلیل اینکه مهاجرین به خصوص افغان ها مزایای خوبی همچون عدم هزینه بیمه، دستمزد پایین و انجام کارهای سخت برایشان دارد از آنها استفاده می کنند.

معاون فرماندار قائم شهر با بیان اینکه در ۱۱ ماه گذشته ۱۴۸ مورد بازدید از واحدهای تولیدی و کارهای مختلف انجام شد، تصریح کرد: در این بازدیدها ۱۳ مورد تخلف در مورد استفاده از اتباع خارجی بیگانه مشاهده و ۱۲ میلیون تومان جریمه نیز برای متخلفین صادر شد.

پویامهر اظهار داشت: از ابتدای سال ۷۸ نفر دستگیری داشتیم که از این بین ۵۷ نفر بدون مجوز و غیرقانونی در ایران حضور داشتند که به کشورهایشان بازگردانده شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز