خبرگزاری کار ایران

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری آمل خبرداد؛

آمادگی رانندگان تاکسی جهت خدمات دهی به مسافران نوروزی

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۴۰۴

کشیک نوروزی سازمان از ۲۷ اسفند ماه تا ۱۵ فروردین ۹۴ به مسافرین وشهروندان نوروزی خدمات دهی می نمایند

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری آمل گفت: یکی از مسائلی که در ایام نوروز بسیار حایز اهمیت است، جابه جایی مسافران و شهروندان در این ایام می باشد.

به گزارش ایلنا، محمد علی سبز علی پور در کلاس توجیهی رانندگان تاکسی جهت خدمات دهی به مسافران نوروزی گفت: این سازمان با تجهیز ناوگان حمل و نقل درون شهری و برون شهری تحت نظارت خود آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی و شهروندان است.

وی اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن ایام نوروز و آغاز تعطیلات نوروزی شاهد ورود تعداد زیادی از مسافران نوروزی به شهر آمل هستیم.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری آمل اضافه کرد: یکی از مسائلی که در ایام نوروز بسیار حایز اهمیت است، جابه جایی مسافران و شهروندان در این ایام است که قسمتی از این وظیفه خطیر بر عهده سازمان تاکسیرانی قرار گرفته است که
بر این اساس پرسنل سازمان با تقسیم بندی وظایف در ایام نوروز آماده پاسخگویی به شهروندان و مسافران نوروزی هستند.

سبزعلی پور تاکید کرد: مسافران نوروزی میهمانان این شهرستان می باشند و وظیفه مانسبت به آنها پذیرایی گرم و صمیمی و همچنین ارائه ی خدمات برای رفاه و آسایش این عزیزان و فراهم نمودن شرایطی که بتوانند از مسافرت خود لذت ببرند خواهد بود.

وی یادآورشد: به مسافرین طوری خدمات رسانی کنیم که وقتی به شهر خود بازگشتند از تاکسی های آملی تعریف کنند که هدف ما جلب رضایتمندی مسافران نوروزی را از حمل و نقل درون شهری می باشد.

وی هدف از تشکیل این جلسه را ارتقای مهارتهای برقراری ارتباط مهارت بین فردی و اجتماعی و نحوه صحیح خدمات دهی و همچنین نقشه ی محل اسکان و آموزش و پرورش به مسافرین نوروزی می باشد.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری آمل اضافه کرد: کشیک نوروزی سازمان از ۲۷ اسفند ماه تا ۱۵ فروردین ۹۴ به مسافرین وشهروندان نوروزی خدمات دهی می نمایند

سبز علی پور درپایان یادآورشد: در این ایام یدک کش امداد و ۲خودروی گشت بازرسی سازمان نیز به طور کشیک خدمات رسانی می نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز