خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور شهری استانداری مازندران در آمل:

احداثبوستان ها و فضای سبز شهری با جدیت پیگیری شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۴۱۲

در سال آینده بازسازی و احداثچند پارک محله ای را در دستور کار داریم و با همکاری شهروندان تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا سرانه فضای سبز را در این شهر افزایش دهیم.

مدیرکل امور شهری استانداری مازندران در آمل گفت: سرانه فضای سبز شهر آمل در استان مازندران رتبه نخست را دارد و این تلاش و زحمات شما جای تقدیر دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید محمد محمدی تاکامی، مدیرکل دفتر امورشهری و شوراهای استانداری مازندران، درنشست صمیمی اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار آمل، معاونین و مسئولین دوایر شهرداری با پرسنل و کارشناسان سازمان پارکها وفضای سبز شهرداری آمل که در امام زاده فضل(ع) زیارو برگزارشد با بیان اینکه ما باید تلاش زیادی کنیم تا مکان های بیشتری را به احداثبوستان ها و فضای سبز اختصاص دهیم اظهار داشت: سرانه فضای سبز شهر آمل در استان مازندران رتبه نخست را دارد و این تلاش و زحمات شما جای تقدیر دارد.

وی افزود: شایسته ترین خدمتگزار در سیستم اداری کشور در اصل کسی است که ضمن تلاش و سازندگی، خود را صاحب همه دست آوردها در همه قسمت ها بداند بطوریکه از پیشرفت در هر بخش و توسط هر شخصی خوشحال باشد و برعکس کم کاری و بی توجهی سایرین سبب آزردگی خاطر و روانش باشد چرا که از باب عقل و آینده نگری، دلواپسی، کار و تعهد امروز تامین کننده آینده ای مطلوب تر برای فرزندانمان خواهد بود و در غیر این صورت به نیکی از ما یاد نخواهد شد.

احمد امیرسلیمانی شهردار آمل نیز در این نشست ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی مدیر عامل و پرسنل سازمان پارکها و فضای سبز، بحثنگهداری فضای سبز را مهم خواند و بر ضرورت توجه به این بخش در کنار بحثتوسعه آن تاکید کرد و گفت: در سال آینده بازسازی و احداثچند پارک محله ای را در دستور کار داریم و با همکاری شهروندان تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا سرانه فضای سبز را در این شهر افزایش دهیم.

وی تاکیدکرد: در سال جاری پروژه های خوبی به ثمر نشست که حاصل حمایت های همه جانبه شورای اسلامی شهر، تلاش و زحمات مدیران و پرسنل سختکوش شهرداری و سازمان های وابسته بوده است و امیدوارم این صمیمیت و همبستگی در مجموعه کماکان وجود داشته باشد.

شهردار آمل ادامه داد: شهروندان از ما انتظار زیادی دارند و ما نیز باید همت و تلاش مضاعف را در سال ۹۴ سرلوحه کار خود قرار دهیم تا شهروندان از ما راضی باشند و این خود رضایت خداوند را نیز در پی خواهد داشت.

محبوبه علیزاده مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری آمل هدف از این نشست را خسته نباشید به پرسنل این سازمان اعم از بخش اجرایی و اداری عنوان کرد و گفت: تلاش هایی که در حوزه فضای سبز شهری به بار نشست مقدور نبود جز با انگیزه ای که اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار به ما دادند، ما را حمایت کردند و اگر این دلگرمی ها نبود این تلاش ها امکان پذیر نبود.

وی با بیان اینکه تمام تلاشمان را برای حفظ سرسبزی شهر و آرامش شهروندان خواهیم کرد افزود: مهمترین بخش کاری ما بخش اجرایی است که در گرما و سرما همکاران ما با تلاش شبانه روزی دست به دست هم دادند و این تلاش ها ادامه یافت تا توانستیم به این نتیجه برسیم و این فضای آرامش بخش و رضایت مندی که در حوزه فضای سبز ایجاد شده با همت و تلاش همکاران ما حاصل شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز