خبرگزاری کار ایران

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران:

تاکنون ۵۰۰ اثر به دبیرخانه چهارمین جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم ارسال شده است

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۴۵۸

تاکنون ۵۰۰ اثر در زمینه مقاله نویسی، عکاسی، فیلم کوتاه، نقاشی و روزنامه دیواری به دبیرخانه این جشنواره مستقر در اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی این اداره کل ارسال شده است.

چهارمین جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم ویژه دانش آموزان دبیرستانی(متوسطه دوم) فروردین ۹۴ با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر و این اداره کل برگزار می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، سید علی ساداتی گفت: چهارمین جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم ویژه دانش آموزان متوسطه دوم در مازندران برگزار می شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران بیان داشت: چهارمین جشنواره دانش آموزی نوجوان سالم ویژه دانش آموزان دبیرستانی(متوسطه دوم) فروردین ۹۴ امسال با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر و این اداره کل برگزار می شود.

وی اظهار داشت: تاکنون ۵۰۰ اثر در زمینه مقاله نویسی، عکاسی، فیلم کوتاه، نقاشی و روزنامه دیواری به دبیرخانه این جشنواره مستقر در اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی این اداره کل ارسال شده است.

ساداتی تصریح کرد: اهداف این جشنواره، تقویت و تعمیق باورهای دینی و مذهبی در کاهش آسیب های اجتماعی نوجوانان، اطلاع رسانی و اگاه سازی از طریق گروه همسالان با هدف نفی رفتارهای پرخطر، توانمند سازی، ظرفیت سازی و جلب مشارکت نوجوانان برای ترویج زندگی سالم و ایجاد مصونیت اخلاقی و روانی در دانش آموزان در برابر آسیب های اجتماعی است.

وی خاطر نشان کرد: زندگی سالم و عاری از مصرف مواد مخدر و روان گردان ها، پیشگیری از ایدز، پیشگیری از استعمال دخانیات، پیشگیری از آسیب های غیر عمدی و خشونت، سلامت روان و نشاط اجتماعی و تحرک و ورزش از موضوعات این جشنواره است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز