خبرگزاری کار ایران

رئیس فدراسیون ورزش های کارگری جمهوری اسلامی ایران:

معافیت مالیاتی برای واحدهایی که برای ورزش کارگران هزینه می کنند

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۶۹۱

یکی از پیگیری های مهم فدراسیون ورزش های کارگری اجرا و حمایت از بحثاستفاده از تبصره ۲ ماده ۳۸ قانون کار مبنی بر معافیت مالیاتی واحدهای صنعتی است که برای ورزش کارگران هزینه می کنند.

احمد حسین زادگان در بازدید از مجموعه های ورزشی کارگران شهر های ساری، قائم شهر و بابل گفت: ورزش امروز برای همه مردم جامعه امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است و البته برای کارگران نیز ضروری‌تر است چرا که کارگران در طول سالهای طولانی فعالیت به ورزش برای جلوگیری از بیماری‌های مختلف نیاز دارند.

رئیس فدراسیون ورزش های کارگری جمهوری اسلامی ایران در گفتگویی با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه کارگران علاوه بر اینکه درعرصه کار وتولید فعال هستند در میدانهای ورزشی نیز دارای قابلیتهای مطلوب وارزشمندی بوده وافتخارات فراوانی برای کشورکسب کرده اند گفت: تعداد قابل توجهی از ورزشکاران در تراز باشگاهی و ملی در رشته های مختلف ورزشی همچون فوتبال و سایر رشته ها در زمرة کارگران هستند.

وی افزود: در جهت ساماندهی هرچه بیشتر ورزش کارگری، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقدام به تأسیس فدراسیون ورزشهای کارگری نموده است که خوشبختانه این فدراسیون از بنیه کارشناسی بسیار خوبی برخورداراست وبرخی از نیروهای آن دارای سوابق ارزشمند ورزشی درحد قهرمانی وداوری بین المللی هستند.

حسین زادگان خاطر نشان کرد: یکی از پیگیری های مهم فدراسیون ورزش های کارگری اجرا و حمایت از بحثاستفاده از تبصره ۲ ماده ۳۸ قانون کار مبنی بر معافیت مالیاتی واحدهای صنعتی است که برای ورزش کارگران هزینه می کنند.

رئیس فدراسیون ورزش های کارگری جمهوری اسلامی ایران با ابراز تاسف از وضعیت نا مناسب امکانات ورزشگاههای کارگری در استان مازندران تصریح کرد: این مکان ها نیازمند جذب اعتبار از سوی مسئولین و مقامات استان است و با توجه به حضور خیل اعظمی از کارگران مازندرانی در سطح باشگاهی و ملی نشانگر بی توجهی به این مهم غفلتی بیش نیست.

وی از مازندران بعنوانی استانی با ظرفیت بالا در ورزش نامبرد و افزود: با توجه به استعداد های فراوان در این استان میتوان از مازندران بعنوان پایلوت استعداد یابی ورزش کارگری بهره برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز