خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل مطرح کرد؛

آمل میزبان حدود ۱۷۰ ورزشکار در دو رشته هندبال و والیبال المپیاد کارگری

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۶۹۳

حدود ۱۷۰ ورزشکار در آمل کار خود را در سالن‌های ورزشی کارگران روستای اجوارکلا بخش دشت‌سر و پیامبر عظم(ص) در قالب اولین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور دنبال می‌کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل از فعالیت ۴۵ هیئت ورزشی در سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از کارگران اسپرت، محمود نائیج، در نشست با ورزشکاران این شهرستان با بیان اینکه هم‌اکنون ۴۵ رشته ورزشی در این شهرستان فعالیت دارند، افزود: ورزشکاران این رشته‌های ورزشی در قالب هیئت‌های ورزشی به امر ورزش مشغول هستند.

وی با اعلام اینکه ۱۳ هزار و ۵۰۰ ورزشکار سازمان‌یافته که دارای بیمه ورزشی هستند در آمل ورزش می‌کنند، اظهار کرد: در این شهرستان ۱۶ سالن ورزشی فعال در اختیار اداره ورزش و جوانان بوده و همچنین ۱۶ سالن ورزشی مربوط به دیگر ادارات و نهادهای شهرستان به همراه ۲۰ سالن ورزشی بخش خصوصی فعالیت دارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل گفت: تمام تلاشمان برای افزایش فضای ورزشی در سطح شهرستان است.

این مسئول با اشاره به میزبانی مازندران از نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور تصریح کرد: آمل نیز میزبانی از دو رشته هندبال و والیبال سالنی را برعهده دارد.

نائیج با تاکید بر اینکه در این دوره از مسابقات حدود ۲ هزار نفر از کارگران ورزشکار کشورمان در قالب المپیاد فرهنگی ورزشی کارگری گردهم می‌آیند، یادآور شد: حدود ۱۷۰ ورزشکار در آمل کار خود را در سالن‌های ورزشی کارگران روستای اجوارکلا بخش دشت‌سر و پیامبر اعظم(ص) دنبال می‌کنند.

این مسئول همچنین به برگزاری برنامه‌های مختلف اداره ورزش و جوانان آمل در دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی در سال جاری اشاره کرد و افزود: ۲۴ برنامه فرهنگی، ورزشی و عمرانی توسط کمیته تربیت بدنی این شهرستان در دهه فجر اجرا شد.

نائیج ادامه داد: مسابقات متعدد کشوری، استانی، روستایی و عشایری در رشته‌های مختلف ورزشی از این برنامه‌ها بوده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل با اشاره به دیدار با خانواده‌های شهدا، ایثارگران و تجدید عهد و میثاق با آرمان‌های امام امت و شهدا گفت: غبارروبی گلزار شهدا هم از دیگر برنامه‌ها بوده است.

وی با تاکید بر افتتاح پروژه‌های عمرانی و کلنگ‌زنی طرح‌های ورزشی در این ایام یادآور شد: فاز نخست مجتمع ورزشی چندمنظوره خورشید آسمان این شهرستان هم بعد از دهه فجر با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان به همراه مسئولان استانی و شهری به بهره‌برداری رسید.

نائیج با تاکید بر اینکه کلنگ احداثمجتمع ورزشی چندمنظوره خورشید آسمان آمل در اواخر سال ۱۳۹۱ به زمین زده شد، گفت: در مجموع ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای این فضای ورزشی هزینه شد که یک‌میلیارد تومان آن برای خرید زمین مورد نیاز هزینه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز