خبرگزاری کار ایران

دبیرکل مسابقات ملی روبوکاپ بابل:

۹۵ تیم در مسابقات ملی روبوکاپ در بابل به رقابت می پردازند

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۷۰۱

نخستین دوره مسابقات ملی روبوکاپ در بابل پنجم الی هفتم اسفندماه جاری در مرکز فنی و حرفه ای فاطمه زهرا(ص) امیرکلا برگزار می شود.

دبیرکل مسابقات ملی روبوکاپ بابل گفت: تعداد ۹۵ تیم در مسابقات ملی ربوکاپ از پنجم الی هفتم اسفندماه جاری در بابل به رقابت می پردازند.

به گزارش ایلنا از بابل، فتح اله محمدی در جمع خبرنگاران بابل با بیان این مطلب اظهار داشت: این دوره از مسابقات در رشته مسیریاب و در دو بخش آزاد و دانش آموزی برگزار خواهد شد.

وی افزود: ۴۹ تیم در بخش دانش آموزش و ۴۶ تیم دیگر نیز در بخش آزاد در اولین دوره مسابقات ملی روبوکاپ بابل شرکت دارند.

دبیرکل مسابقات ملی روبوکاپ بابل با بیان اینکه شرکت کنندگان از تمامی استان ها از جمله مازندران، تهران، اصفهان، یزد، کرمانشاه، گلستان، فارس، اردبیل و دیگر استان ها می باشند تصریح کرد: در پایان این دوره از مسابقات به شش تیم برگزیده در هر بخش هدایای نفیسی اهداء می شود.

محمدی خاطر نشان کرد: به تیم برگزیده اول مبلغ ۳۰ میلیون ریال، تیم دوم ۲۰ میلیون ریال، تیم سوم ۱۰ میلیون ریال، تیم چهارم، پنجم و ششم به هر تیم مبلغ یک میلیون ریال به همراه دیپلم افتخار اهداء خواهد شد.

کفتنی است: نخستین دوره مسابقات ملی روبوکاپ در بابل پنجم الی هفتم اسفندماه جاری در مرکز فنی و حرفه ای فاطمه زهرا(ص) امیرکلا برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز