خبرگزاری کار ایران

شهردار دابودشت خبرداد؛

برپایی بزرگترین سفره هفت سین / آمادگی شهر دابودشت برای پذیرایی از مسافران نوروزی

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۷۲۳

پارک شهر دابودشت باید برای اسکان مسافرین نوروزی ساماندهی شده و نمازخانه پارک باید تجهیز واقداماتی همچون نصب سطل های زباله در پارک، تقویت سیستم روشنایی پارک و فضا سازی جهت تبلیغات محیطی انجام گیرد.

شهردار دابودشت گفت: بزرگترین سفره هفت سین درشهر دابودشت در ابتدای ورودی خیابان دریا، پارک دابودشت و جلوی درب ورودی شهرداری پهن می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی قاسمی، در جلسه ستاد نورروزی در جمع مسئولین واحد ها گفت: تمام پروژه های نیمه تمام باید تا بیستم اسفندماه به اتمام برسد و حاشیه بلوار کندرو های خیابان امام رضا(ع) محور آمل به بابل ساماندهی شود.

وی افزود: نصب علائم ایمنی و هشدار دهنده در محور آمل به بابل و محور دابودشت به فریدونکنار باید انجام گیرد.

شهردار دابودشت یادآورشد: پارک شهر دابودشت باید برای اسکان مسافرین نوروزی ساماندهی شده و نمازخانه پارک باید تجهیز واقداماتی همچون نصب سطل های زباله در پارک، تقویت سیستم روشنایی پارک و فضا سازی جهت تبلیغات محیطی انجام گیرد.

وی با بیان اینکه شهر دابودشت درمدخل ورودی شهرستان آمل قراردارد خاطرنشان کرد: بزرگترین سفره هفت سین درشهر دابودشت در ابتدای ورودی خیابان دریا، پارک دابودشت و جلوی درب ورودی شهرداری پهن می شود.

قاسمی با بیان اینکه هفته منابع طبیعی فرصتی است برای اینکه مردم در کاشت نهال در دم درب منزل خود اقدام کنند تاکید کرد: حفظ فضای سبز باید به عنوان یک فرهنگ در شهرها تلقی شود تا مردم در قبال فضای سبز احساس مسئولیت کنند.

وی همچنین درخصوص نوروزخوانی با هماهنگی اداره ارشاد، ایجاد غرفه کتاب در پارک شهر، برپایی ایستگاه سلامت با هماهنگی مرکز بهداشت و درمان، استقرار اکیپ هلال احمر، نظافت و رفت و روب شهری، شستشوی سطل های زباله سطح شهر، نصب دریچه های گاز، جمع آوری نخاله های ساختمانی و پسماند و نصب بنرهای خیر مقدم به مسافرین نوروزی مطالبی را عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز