خبرگزاری کار ایران

یونسی خبر داد؛

رقابت ۲۰۰۰ کارگر در المپیاد ورزشی از ۳۱ استان در مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۹۷۲

این دوره از مسابقات با شرکت یک هزار و ۹۹۰ ورزشکار از ۳۱ استان کشور، یک‌هزار و ۶۵۵ ورزشکار مرد و ۳۳۵ ورزشکار زن در ۲۳ رشته ورزشی برگزار خواهد شد.

رییس ستاد برگزاری المپیاد ورزشی کارگران کشور گفت: در این دوره از مسابقات، یک‌هزار و ۶۵۵ کارگر مرد در ۱۹ رشته و ۳۳۵ کارگر زن در پنج رشته به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش ایلنا به نقل ازکمیته اطلاع‌رسانی مسابقات المپیاد ورزشی کارگران مازندران، علیرضا یونسی رستمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در تشریح آخرین وضعیت برگزاری المپیاد فرهنگی - ورزشی کارگران کشور به میزبانی مازندران، اظهارکرد: المپیاد ورزش کارگری کشور، هفتم لغایت نهم اسفندماه امسال در مازندرانبرگزار می‌شود.

وی بیان داشت: این دوره از مسابقات با شرکت یک هزار و ۹۹۰ ورزشکار از ۳۱ استان کشور، یک‌هزار و ۶۵۵ ورزشکار مرد و ۳۳۵ ورزشکار زن در ۲۳ رشته ورزشی برگزار خواهد شد.

رییس ستاد برگزاری المپیاد ورزش کارگران کشور از ساری، نوشهر، چالوس، بابل، نور، قائمشهر، بابلسر، جویبار، آمل، تنکابن، نکا، میاندرود، محمود آباد و فریدونکنار به عنوان شهرهای میزبان رشته های مختلف این دوره از مسابقات نام برد و افزود: در این ۱۴ شهرستان، ۲۶سالن متناسب با ساختار نوع رشته ورزشی مورد شناسایی واقع شد که همه این سالن‌ها با تمامی
امکانات ورزشی برای برگزاری مسابقات آماده شده است.

یونسی، دو و میدانی، تنیس روی میز، بسکتبال، والیبال ساحلی، فوتبال، جودو، دوچرخه‌سواری، فوتسال، هندبال، والیبال سالنی، وزنه برداری، بدنسازی، شطرنج، تکواندو، کاراته، کشتی آزاد، کشتی فرنگی، شنا، اسکواش، کوهنوردی، ژیمناستیک، بدمینتون و آمادگی جسمانی را رشته های این دوره ازمسابقات اعلام کرد. معاون استاندار مازندران خاطرنشان کرد: مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی کارگران کشور، در دومین روز ورود تیم ها در هفتم اسفندماه با حضور تمامی ورزشکاران و میهمانان ویژه، وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ورزش وجوانان، رییس مجلس شورای اسلامی و مسوولین کشوری، لشگری و استانی برگزار می‌شود.

رییس ستاد برگزاری المپیاد ورزش کارگران کشور با اشاره به اینکه در مورخه۲۹ بهمن ماه امسال مشعل المپیاد ورزش کارگران کشور با عبور از شلمچه و ده استان کشور وارد مازندران شده است، اظهار داشت: حمل این مشعل که در مازندران ازشهرستان گلوگاه و بهشهر آغاز شده تا رامسر با اجرای برنامه‌های بومی - محلی و شرکت کارگران ملبس به لباس و کلاه ایمنی و حضورمسوولین شهرستان، ورزشکاران و نام آوران ملی و استانی و خانواده های ایثارگران و شهدا ادامه خواهد یافت و روز هفتم، به سالن سید رسول حسینی محل برگزاری مسابقات خواهد رسید.

یونسی در خصوص اماکن اسکان ورزشکاران در این المپیاد، افزود: محل اسکان شامل هتل‌ها، متل‌ها و هتل رستوران‌ها در سطح استان و شهرهای میزبان شناسایی و جهت استقرار و تغذیه ورزشکاران هماهنگی‌های لازم صورت گرفت.

معاون استاندار با بیان این که ستاد استانی و ستادهای شهرستانی برگزاری این دوره از مسابقات با جدیت مسایل مختلف را هماهنگ و پیگیری می‌کنند،

تصریح کرد: ستاد استانی با برگزاری ۸ جلسه و ۱۲کمیته استانی اعم از پشتیبانی و اسکان، درمان وتیم پزشکی، دبیرخانه، حمل ونقل، حمل مشعل، بازرسی وتجلیل ستاد استانی، افتتاحیه، برگزاری مسابقات، امنیت و انتظامات، رسانه وتبلیغات، امور بانوان و هماهنگی هیئت های استانی با برگزاری ۱۲ جلسه و ۱۴ ستاد شهرستانی به ریاست فرمانداران با برگزاری ۱۶۰ جلسه در این راستا فعالیت دارند.

گفتنی است در این دوره از مسابقات، کارگران مرد در ۱۹ رشته و کارگران زن در ۵ رشته به رقابت خواهند پرداخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز