خبرگزاری کار ایران

قدیمی خبر داد؛

آمادگی کامل شهرستان قائم شهر، برای برگزاری مسابقات فوتبال اولین دوره المپیاد ورزش کارگری

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۹۸۶

چمن شهید وطنی شهرستان قائمشهر آماده برای برگزاری مسابقات فوتبال است و از ساعت ۹ صبح فردا، مسابقات فوتبال المپیاد ورزشی کارگری با میزبانی شهرستان قائمشهر آغاز خواهد شد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قائم شهر گفت: در اولین دوره مسابقات المپیاد ورزش کارگری کشور، ۱۴ شهرستان در سطح استان مازندران میزبان رشته های مختلف ورزشی هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، فرشید قدیمی بعدازظهر امروز درجمع خبرنگاران با اعلام این مطلب افزود: این مسابقات با هدف ایجاد نشاط و شادابی در بین کارگران عزیز کشور برای اولین بار به میزبانی مازندران برگزار می شود.

وی اظهار داشت: شهرستان قائمشهر در این المپیاد میزبان ورزشکاران در رشته ورزشی فوتبال است و فرماندار شهرستان قائمشهر به عنوان رئیس ستاد برگزاری مسابقات، هماهنگی های لازم را با دانشگاه آزاد اسلامی در رابطه با اسکان تیم ها بعمل آورد و در این مورد مشکلی نخواهیم داشت.

رییس اداره ورزش و جوانان قائم شهر با بیان اینکه تیم های شرکت کننده امروز وارد شهرستان می شوند تصریح کرد: چمن شهید وطنی شهرستان قائمشهر آماده برای برگزاری مسابقات فوتبال است و از ساعت ۹ صبح فردا، مسابقات فوتبال المپیاد ورزشی کارگری با میزبانی شهرستان قائمشهر آغاز خواهد شد.

قدیمی ادامه داد: امروز قرعه کشی از بین ۵ تیم از استان های البرز، اصفهان، خوزستان، لرستان و مازندران انجام و فینال مسابقات در روز ۹ اسفند ماه برگزار می شود.

وی از رسیدن مشعل این المپیاد در روز ۷ اسفند به قائم شهر خبر داد و گفت: این مشعل راس ساعت ۱۰ صبح پنجشنبه با حضور مسئولان شهری، کارگران و پیشکسوتان شهرستان قائمشهر از میدان طالقانی تا حسینه ثارلله در جوار ۵ شهید گمنام همراهی می شود.

به گزارش ایلنا، رییس اداره ورزش و جوانان قائم شهر به سطح بالای مسابقات اشاره کرد و افزود: پیش بینی می شود مسابقات در یک سطح خوبی برگزار شود زیرا تیم های شرکت کننده با انرژی و پتانسیل خوبی به میدان مسابقات خواهند رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز