خبرگزاری کار ایران

مسوول کمیته اطلاع رسانی اولین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور خبرداد:

ورود اولین گروه تیم های شرکت کننده المپیاد ورزشی کارگران کشوربه مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۰۴۹

این رقابت ها به صورت رسمی از روز پنجشنبه آغاز می شود اما به دلیل طولانی بودن جدول برگزاری رقابت های فوتبال، تیم های حاضر در این رشته ورزشی وارد قائمشهر محل برگزاری این رقابت ها شدند.

مسوول کمیته اطلاع رسانی اولین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور گفت: اولین گروه تیم های شرکت کننده این المپیاد ظهر امروز وارد مازندران شدند.

فرامرز درخشنده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این رقابت ها به صورت رسمی از روز پنجشنبه آغاز می شود اما به دلیل طولانی بودن جدول برگزاری رقابت های فوتبال، تیم های حاضر در این رشته ورزشی وارد قائمشهر محل برگزاری این رقابت ها شدند.

وی ادامه داد: در رقابت های فوتبال تیم های البرز، اصفهان، خوزستان، لرستان و مازندران حضور دارند که مسابقات خود را از فردا در زمین فوتبال شهید وطنی قائمشهر آغاز می کنند.

مسوول کمیته اطلاع رسانی اولین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور گفت: قرعه کشی میان تیم های حاضر در این رشته ورزشی امشب و با حضور سرپرستان تیم های شرکت کننده برگزار خواهد شد.

در اولین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور، بیش از دو هزارشرکت کننده مرد و زن در ۱۴ شهر مازندران با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز