خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور بانوان و خانواده استان؛

برنامه های هفته گرامیداشت مقام زن، متنوع و فاخر برگزار شوند

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۰۹۱

نشاط و شادی باید در همه برنامه های گرامیداشت هفته زن با در نظر گرفتن شئونات اسلامی و هنجارهای جامعه، لحاظ گردد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: اگر در هفته گرامیداشت مقام زن دست به کارهای کلیشه ای و نمایشی بزنیم، قداست این هفته را زیر سوال می بریم.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری، مریم جمشیدی در جلسه سیاست گذاری هفته گرامیداشت مقام زن، بیان داشت: همه تلاشمان را به کار خواهیم گرفت تا برنامه های هفته گرامیداشت مقام زن، متنوع و فاخر برگزار شوند.

وی هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر را یک مناسبت بسیار مهم و عالی در کشور دانست و افزود: باید با تمام وجود برای باشکوه برگزار شدن برنامه های این هفته کار کنیم و دست به دست هم، یک هفته پربار داشته باشیم.

جمشیدی ادامه داد: هرگز نمی خواهیم که کمیت برنامه ها و کارها را به رخ دیگران بکشیم و آنچه که برای ما مهم است، ارزش و کیفیت برنامه هاست.

وی تعامل و انسجام دستگاه ها و فرمانداری ها و وحدت رویه را سرفصل برنامه های این هفته اعلام کرد و گفت: باید از ظرفیت دستگاه خود مطلع باشیم و نهایت بهره را از آن ببریم.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری ضمن تمجید از عملکرد همه دستگاه ها و فرمانداری ها در برگزاری باشکوه دهه مبارک فجر، اذعان داشت: برنامه های حوزه بانوان در همه مناسبت ها باید به گونه ای باشکوه برگزار گردد که حضور در آنها برای مدیران ارشد استانی و شهرستانی، افتخار تلقی گردد.

وی بر استفاده از ظرفیت نهادهای مردمی و سازمان های مردم نهاد در برگزاری برنامه های هفته گرامیداشت مقام زن تاکید کرد و خطاب به مشاوران امور بانوان دستگاه های اجرایی و فرمانداری ها، خاطرنشان ساخت: به گونه ای برنامه ریزی کنید که برنامه های شما با حضور پررنگ دانشجویان، دانش آموزان و دانشگاهیان همراه باشد.

مریم جمشیدی ادامه داد: نشاط و شادی باید در همه برنامه های گرامیداشت هفته زن با در نظر گرفتن شئونات اسلامی و هنجارهای جامعه، لحاظ گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز